TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
9-6-2007 10:47:00
Hoi,
Heel fijn dat het zo goed is meegevallen! Ik zou mij niet te druk maken in de positieve, maar niet "wauw" reacties. Tenslotte, hoe reageer je zelf als je een uitnodiging krijgt van iemand anders? Vaak heel enthousiast, maar ook niet superuitbundig of zo. Ik bedoel maar, ze vinden ze misschien leuker of mooier dan ze echt zo laten blijken. Ik weet dat ik soms wel denk: dat is nu heel erg mooi, amai, tof gedaan, maar dat komt dan misschien niet zo geweldig enthousiast over lol.
Hoe hebben jullie ze laten drukken? Is het met fotootjes bij van jullie?
Veel groetjes nog,
Tania
|
|
lien
23-2-2007
|
9-6-2007 10:53:21
Hallo Tania,
Mijn nonkel is kunstenaar, dus hebben we hem gevraagd om onze uitnodigingen te tekenen. Het is een drieluik geworden: op de ene kant heeft hij de 'levensgeschiedenis' getekend van mijn ventje, aan de andere kant die van mij, en op de binnenflappen gaat dit door, in het midden komen we dan samen: onze ontmoeting.
Voor de geïnteresseerden: kan altijd eens een fotootje doorsturen van onze uitnodigingen, laat maar mailadres achter of stuur mij zelf een mailtje op : vacquierlien@hotmail.com
Het lijkt me wel leuk om te horen wat de andere bruidjes vinden;).
Groetjes,
Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
Tania
3-5-2008
|
9-6-2007 10:56:24
Hey Lien,
Ik zou ze heel graag eens zien, kan je ze eens doorsturen? Je hebt mijn emailadres al he lol.
Nu we toch meningen aan het uitdelen zijn, zoals je weet zijn we bezig aan onze bruiloftsite. Er staan nog niet veel fotootjes op, maar wel al wat tekst. Laat je eens weten wat je ervan vindt? Dan heb ik een pre-mening voor ik verder doe en het later aan de rest doorgeef lol. Het adres is bartentania.bruiloftsite.nl.
Groetjes,
Tania
|
|
Patricia
|
12-6-2007 12:27:19
Hé tof dat je uitnodigingen toch goed uitgekomen zijn. Ben ook wel benieuwd om een voorbeeldje te zien :-)
Patricia 01/08/2008
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|