Terug naar overzicht
Wij hebben onze huwelijksreis in januari geboekt voor augustus.Hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer je gaat enzo...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruilotsite.nl
Hallo,Wij hebben ook in janauri geboekt voor september (hadden we nog vroegboekkorting).
Wij hebben in maart geboekt om in juli te vertrekken... En hebben daar wel spijt van, 't is eigenlijk te laat. We wilden graag naar Indonesië, maar de vliegtuigtickets kostten 1500 euro per persoon, terwijl dat maar zo'n 750 euro is (de helft!) als je op tijd bent... We gaan dus nu naar een heel gewone bestemming, omdat daar de ticketten niet duurder werden naarmate de datum dichterbij kwam... Jammer als je daarom je huwelijksreis moet veranderen he? Eigen domheid :-)Maar ik zou dus zeggen: als je weet naar waar je wil, boek dan maar, hoe sneller hoe beter!lien
Hey,Hangt er volgens mij heel erg vanaf waar je naartoe wilt en wat je wilt gaan doen. Wij gaan trouwen in mei en willen graag een island hopping in Griekenland doen (tenzij we nog van gedachten veranderen). We gaan dat gewoon begin januari boeken als de nieuwe reisboeken er zijn; je hebt dan ook nog vroegboekkortingen voor mei. We gaan waarschijnlijk bij Uniglobe boeken, omdat we een huwelijksreislijst willen (huwelijksreis in stukjes gesplitst, familie en vrienden kunnen dan een stukje cadeau doen = ipv klassieke huwelijkslijst), en zij doen dat en je kan er Jetair boeken. Thomas Cook doet dat trouwens ook (maar ik heb hier recent al minder gelukkige huwelijksreizigers gehoord over Thomas Cook... nu ja, dat kan overal wel neem ik aan).Groetjes en veel succes,Tania
Hallo Nanouchka,Wij hebben onze reis in december geboekt voor op reis te gaan in augustus. Reden waarom zo vroeg is omdat je dan de beste tarieven had voor het vliegtuig. IK weet dat veel reisbureaus pas zeiden dat we in januari moesten terugkomen maar dan zijn de beste plaatsen al weg en zit je in duurdere klassen. Dus probeer toch zo vroeg mogelijk zou ik je aanraden.Het valt dus inderdaad te zien waar je naartoe gaat maar wij gaan naar Mauritius, dus dat is niet zo'n goedkope bestemming :-)Succes. Groetjes,Marisa