Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

haar-stress!!

9-6-2007 19:00:55
Hallo,
Nog 13 dagen te gaan en het getal brengt mij niet echt geluk...
Ik heb kort haar en heb swarovski steentjes gekocht om in mijn haar te doen. Nu hebben ze dat gisteren eens bij mij geprobeerd en het resultaat viel tegen!! Was vrij gewoon, ni zo het waaw-gevoel. Ok, ik heb kort haar maar had gedacht dat het met die steentjes toch tof zou zijn. Niet echt dus. Weet iemand waar ik nu nog een leuk speldje of een sieraad kan vinden voor in mijn haar te doen want ik wil er echt wel iets in doen...
Hopelijk hebben jullie leuke tips.
Inge.

Alejandro
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 668

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik9-6-2007 19:56:32

Al eens gedacht aan een tiara? Ik had er 1 met mijn trouw. Ik heb wel lang haar, maar ik denk dat dat ook wel heel mooi is met kort haar.
groetjes Patricia

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik10-6-2007 13:27:26

Hey Alejandro,

In de Veritas hebben ze wel leuke speldjes.
Ikzelf vind me ook helemaal niet goed staan met steentjes of dergelijke, dus heb leuke speldjes bij de Veritas gekocht voor m'n burgelijke trouw en ga dit bij het feest ook doen, want het was prachtig!

Groetjes,
Cathy

Alejandro
22-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 0:03:29

Mercikes voor de tip. Maar mijn naam is Inge hoor. hihi, Alejandro is de naam van mijn toekomstige en de webmail heet zo...
Bedankt voor de hint.
groetjes, Inge.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...