TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
8-8-2008
|
9-6-2007 20:47:51
Is dat die vrouw van Sint-Gillis-Waas? Ik heb daar naar gebeld, en zo onvriendelijk!!!! Ik wou een afspraak maken voor volgendjaar op 08/08/2008, maar ze heeft nog geen agenda!!! Ik moest eind december maar eens terug bellen!!!! Ja, dat is weer zo'n bekende datum, en ik wou zekerheid, en die kon ze mijn noet geven. Heb nu ieùand anders gevonden, en iemand die wel vriendelijk is, en wel een afspraak kan maken voor volgendjaar. Als zij het is, ik ben er niet tevreden over, ookal ben ik er nog niet geweest. Groetjes, Bianca 08/08/2008
|
|
Anke
31-5-2008
|
9-6-2007 20:54:02
Hoi Bianca, ik geloof inderdaad dat ze uit Sint-Gilis-Waas is. Waar ben jij ergens woonachtig? Wij wonen in Waasmunster, dus als het kan zoek ik een kapster die dan niet al te ver hoeft te rijden... Als je (of andere forumleden) de jouwe kan aanprijzen wil ik haar zeker eens contacteren. Je kan me steeds mailen op koeike@hotmail.com
alvast bedankt hoor!
|
|
Vân
7-7-2007
|
9-6-2007 21:39:26
Hey Anke,
Ik was eerst overtuigd van Nathalie wanneer ik op haar website surfde. Toen ik ergens in september 2006 een afspraak wou maken voor ons huwelijksdatum op 07/07/07 vertelde me net zoals bij jou dat ik ergens in januari 2007 moest bellen dus ik antwoorde: "Mag ik u dan rond 10 januari bellen en ze zei botweg: "nee, doet maar tegen eind januari". Enfin, ik voelde mij geambeteerd omdat ik wist dat dit een gegeerde datum zou zijn dus ik heb haar op 5 januari gebeld en ze zei doodleuk dat ze de dag ervoor juist iemand op die datum had geboekt. Ze wilde mij erbij pakken want het zou absoluut lukken ondanks dat ik zei dat ze 6 mensen moest opmaken en hun kapsel moest doen. Geen probleem. Na een paar weken belde ze mij op om te zeggen dat ze zich had overboekt en mij er toch ni kon bijpakken!! Tof hè, ik moest op een paar maanden voor de trouw nog naar een visagiste en kapster op zoek gaan!!! Het speet haar erg en ze ging voor mij echt een oplossing zoeken bij haar mede-collega's en ze ging mij dan opbellen, ik heb haar sindsdien NOOIT meer gehoord.
Gelukkig had ik op dit forum Nada gevonden, tot hiertoe moet ik zeggen dat ik zeer tevreden over haar ben, proef make-up was van de eerste keer raak, ze doet heel veel moeite om echt te luisteren naar wat je wil en te creëen wat je wilt. Ik vind haar echt professioneel.
Nog niet zo lang geleden heb ik dan gehoord dat Nathalie goed is in kapsels opsteken maar niet zo goed is in make-up of was het nu andersom. In ieder geval, ik ben ergens blij dat het tussen ons niet is doorgegaan, ik had bij haar nooit een goed gevoel, omdat ze bot was, onvriendelijk en in mijn ogen niet klantvriendelijk en Nada is echt het tegenovergestelde.
Ik wil niemand afbreken maar dit was gewoon mijn persoonlijke ondervinding.
Hopelijk vind jij heel snel iemand bij wie je goed voelt.
Groetjes,
Vân en Michel 07/07/07
|
|
Sofie
3-5-2008
|
10-6-2007 12:34:50
Hey,
bij mij net hetzelfde, ik trouw op 3 mei 2008, en ze kon nog geen afspraak maken omdat ze nog geen agenda heeft, ik moet op het einde van het jaar nog eens terugbellen. Misschien moet ik dan ook maar eens uitkijken voor iemand anders Degene die voor iemand anders gekozen hebben, wie hebben jullie dan gevonden? want zou graag iemand hebben die make-up en haar kan doen, en die aan huis komt
groetjes, Sofie
|
|
Sofie
3-5-2008
|
10-6-2007 12:37:39
hey,
ik was nog vergeten zeggen dat we in hamme wonen, is dus niet ver van waasmunter, ik ben altijd in waasmunster naar school geweest :-)
grtz, Sofie
|
|
Vân
7-7-2007
|
10-6-2007 16:29:11
Hey allemaal,
Aan diegene die geïnteresseerd zijn kan ik eventueel Nada haar e-mail adres en telefoonnummer geven.
Zij doet de make-up en ze heeft een haarstyliste voor mij gezocht ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de beide dames. De prijzen vallen ook goed mee en ze vraagt 10 € verplaatsingskosten want blijkbaar komt ze bijna overal, ik ben zelf van Melsele (Oost-Vlaanderen) en zijzelf is van Mechelen.
Ze gebruikt Estée Lauder produkten en een ampule en ik heb speciaal de make-up gedragen tot 's avonds, ben ondertussen ook op de zeten in slaap gevallen en ik was precies net opgemaakt dus het stelde me wel op m'n gemak.
Ik heb haar gisteren nog gebeld en zo vriendelijk dat ze was, ik mocht haar bellen wanneer ik wou als ik nog twijfelde over iets!!
Jullie gaan nog denken dat ik bij haar aandelen heb maar dat is zeker niet het geval. :o)
Groetjes,
Vân en Michel 07/07/07
|
|
Wendy
26-4-2008
|
10-6-2007 16:51:49
Dag Vân
Kan je mij de gegevens doorgeven van Nada en van de haarstyliste die ze voorstelde?
Je mag het doormail naar wendy_neyt@hotmail.com
Alvast bedankt Groetjes Wendy 26/04/2008
|
|
KARINA
27-7-2007
|
10-6-2007 18:23:04
ik moet deze week naar de kapster voor een proefkapsel en voel mij er niet goed bij,maar ik moet die knoop doorhakken,ik hoop dat het meevalt,pffff.van natahlie ben ik ook ontevreden,helemaal niet vriendelijk.
|
|
Anke
31-5-2008
|
10-6-2007 23:01:57
Hoi Vân, mij mag je dat telefoonnummer en e-mailadres ook doormailen als je wil. koeike at hotmail.com(->apestaartje lukt ineens niet meer) groetjes Anke
|
|
Eva
13-9-2012
|
11-6-2007 11:08:00
Hoi,
Ik heb kapster Nathalie voor mijn trouw. Ik heb haar op aanraden van een goede vriendin die vorig jaar getrouwd is. Tot mijn grote verbazing las ik hier onderstaande berichten. Aan de telefoon klinkt ze soms wat kortaf maar om nu te zeggen onvriendelijk, op de proefsessie was daar niets van te merken. Ze heeft mij goed raad gegeven en het kapsel en de make up waren alletwee goed gelukt. Ik weet niet of ze al afspraken aanneemt voor 2008 daar kan ik mij niet over uitspreken., maar om haar daarvoor af te breken. Kort gezegd ben ik zeer tevreden over haar en haar service. Om nu hier mensen af te breken die haar enkel via de telefoon hebben gesproken en niet over haar werk kunnen spreken vind ik niet echt correct.
Groetjes en veel geluk met je zoektocht
|
|
Tom
|
12-6-2007 7:40:04
Hey,
ik heb met zeer veel belangstelling dit gevold omdat ik gisteren een proefsessie had met Nathalie. En omdat ik toch al een beetje bang was van de reacties hier, maar ben er toch met doorgegaan. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden was!! De kapster heeft me goed raad gegeven en kapsel en maquillage waren perfect. Mijn zus was ook mee voor haar suitekapsel en die was ook onder de indruk. Ik moet onderstaande gelijk geven en vind het niet juist dat iemand omwille van een telefoongesprek wordt aangepakt. Ik ben blij dat ik toch gegaan ben. grt
Ellen en Tom 28/07/07
Ik kan alvast nathalie ten zeerste aanraden
|
|
Vân
7-7-2007
|
13-6-2007 20:24:23
Beste bruidjes,
@Anke en Wendy, ik heb jullie de gegevens van mijn visagiste doorgestuurd, hopelijk wordt het wel wat! :o)
Verder wil ik even iets vermelden, ik heb vandaag een mailtje ontvangen van Nathalie zelf en ze vond het een spijtig voorval van al hetgeen dat over haar hierover gezegd is geweest. Ondertussen hebben we het wel besproken en ik moest zeggen dat ondanks wat er ook mag gebeurd zijn tussen Nathalie en mijzelf dat ze wel op een professionele manier mij heeft benaderd en nu ik haar hoor vind ik wel dat ze oprecht niet wist dat ze zo onvriendelijk was en ze gaat er echt iets aan doen ook in verband met haar agenda. Ik vind wel dat ze een pluim verdiend door het toe te geven. Spijtig genoeg moet ik het nu maar eerst ondervinden, had ze mij eerder gebeld (zoals ze het beloofd) had dan had dit berichtje niet plaatsgevonden.
Verder ben ik de eerste om toe te geven dat ik fout was om neer te schrijven over "het horen zeggen" incident.
Ik spreek normaal alleen maar uit ondervinden en niet "van horen zeggen", ik hoop hiermee dat ik haar niet teveel geschaadt heb, vandaar deze rechtzetting!! Het is zeker niet gebeurt om kwaadsprekerij want daar heeft niemand baat bij.
Je moet gewoon iemand zoeken waar je je goed bij voelt, dat is het voornaamste!
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!!
Groetjes,
Vân en Michel 07/07/07
|
|
Marijke
7-9-2007
|
25-6-2007 10:46:19
Hey Vàn, Zou je mij de informatie van Nada kunnen doorsturen aub? mailadres is marijke.nauwelaerts@gmail.com. Ik ben nog op zoek naar een visagiste/kapster voor onze trouw op 07/09/07.
Alvast bedankt Marijke
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|