Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek voor de huwelijksviering

10-6-2007 9:33:27
Cindy en ik stappen begin september in het huwelijksbootje te Brugge. Wij hebben reeds weken op internet gesurft op zoek naar een tof groepje om onze viering op te vrolijken, maar zonder resultaat. We zijn nog niet hopeloos, maar de tijd begint te dringen. Het moet minstens één zangeres zijn met instrumentale begeleiding. Kan er ons iemand een gouden tip bezorgen? Een adres, tel.nr.,site,email,...
BEDANKT

Jeremy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1672

Veerle

Meld misbruik10-6-2007 9:43:28

Dag Jeremy,

wij trouwen 25.08.07 en dso-music luistert onze viering op met live muziek. De mensen zijn van Antwerpen maar spelen over het hele land. Bij ons komt een zangeres en toetsenist. Maar je kan ook een zanger kiezen, of zanger-zangeres samen. Met Piano, trompettist, saxofoonist,... Misschien moet je hen eens vrijblijvend mailen? Ik heb ook eerst gewoon een mailtje gestuurd met vraag naar meer informatie en of ze nog vrij waren onze dag.
Men heeft ons dan uitgenodigd naar Antwerpen (wijzelf zijn van Ternat, tussens Aalst en Brussel) maar het was het ritje zeker waard. We hebben een goede ontvangst gehad met een goeie tas koffie ;-)
Een hele professionele en rustige uitleg gehad. Waar we iets vroegen, direct een duidelijk antwoord. En ik denk dat we een 10 tal nummers gehoord hebben diezelfde dag, via opgemonen CD's. We hebben ook een aantal CD's van hen meegekregen naar huis om eens te beluisteren en ook een aantal misboekjes.
Ik geloof wel in die mensen en ben er zeker van dat het prachtig wordt.
Hun prijzen vallen zeer goed mee en afhankelijk van wat je juist wil: enkel zanger(es) met toetsenist, zanger en zangeres,...
Ze hebben een website www.dsomusic.be en je kan mailen naar info@dsomusic.be (Manu Roofthooft).
Hopelijk ben je er iets mee...

Groetjes en veel succes nog in de zoektocht!

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Cindy

Meld misbruik10-6-2007 9:43:52

Hallo

Ik weet een héél goede zangeres met de nodige instrumenten. Zij is afkomstig uit het West-Vlaamse Meulebeke. Ze noemt Chelsy. Haar stem klinkt als een nachtegaal.
haar website www.chelsy.be
Zij komt onze huwelijksviering verzorgen op 8 september 2007.

Groetjes, Cindy

Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik10-6-2007 10:58:15

Hey,

Wij gaan een combinatie van orgel en cd-muziek gebruiken. Geen live-zanger(es) dus.
Maar ik ken wel iemand die samen met zijn vrouw zingt op kerkelijke gelegenheden. Dit is zijn website:
http://www.patrick-els.be/
Er staan voorbeeldjes op, dus je kan zelf luisteren of het al dan niet je ding is.

Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik10-6-2007 10:58:52

Vergeten vermelden: ze wonen in Brugge

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-6-2007 16:43:03

Hey Jeremy,

hier echt dé gouden tip: Amantes.

Zij komen bij ons zingen en we zijn naar een luisteravond geweest en ze zijn écht fantastisch. Op de website kan je naar demo's luisteren.
http://www.amantes.be

Succes !!

Sarah
15*09*2007

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik10-6-2007 22:12:39

hallo
wijhebben voor ons huwelijk een zangeres ingehuurd met een echte zeemzoete stem. ze heeft dit jaarm ee gedaan met idool en is toch ver gekomen. haar naam is Ilse Yde en ze vraagt 250€ ze kan alle genres aan want wij hebben haar horen zingen op een huwelijksbeurs. ik weet niet waar zij precies woont maar wij wonene in aartrijke en dit is geen probleem voor haar. als je enkele dingen wil vragen haar email is ilseyde@hotmail.com
hopelik ben je er iets mee

groetjes melissa
20.07.2007

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik10-6-2007 23:35:22

Hey Jeremy,
IK ben zelf zangeres en luister regelmatig huwelijksmissen op.
ik werk samen met ofwel een harpiste en een violiste ofwel met een pianist.
Als jullie graag meer info hebben stuur gerust een mailtje
Kyra.cuypers@skynet.be

Samantha

Meld misbruik11-6-2007 17:04:15

Hallo, ik geef u met deze mijn website door www.showjazz.com Hier kan u mijn CV, videoclips, enzo raadplegen.

Mocht u geïnteresseerd zijn in mijn prestatie, aarzel dan vooral niet om een aangepaste offerte te vragen.

P.S. de website is in't frans omdat ik in Frankrijk woon, maar ik ben afkomstig uit Antwerpen.

Mvg,

Samantha Gilles

Samantha

Meld misbruik11-6-2007 17:04:29

Hallo, ik geef u met deze mijn website door www.showjazz.com Hier kan u mijn CV, videoclips, enzo raadplegen.

Mocht u geïnteresseerd zijn in mijn prestatie, aarzel dan vooral niet om een aangepaste offerte te vragen.

P.S. de website is in't frans omdat ik in Frankrijk woon, maar ik ben afkomstig uit Antwerpen.

Mvg,

Samantha Gilles

Samantha

Meld misbruik11-6-2007 17:04:43

Mvg,

Samantha Gilles

Ann

Meld misbruik13-6-2007 0:15:02

Alle live muziek voor uw feest kan je bij ons vinden op http://www.accolade-vocaal-instrumentaal.tk of voor gospel http://www.gospel-koor.tk
Je mag ook gewoon bellen 0497411000
groeten en veel succes allemaal!

Tom

Meld misbruik13-6-2007 11:24:58

Dag Jeremy

Kijk zeker ook eens op www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten . Het koperkwintet Imperial Brass dat je daar terugvindt, werkt vaak samen met een zangeres!

Groetjes,
Tom

Vanessa

Meld misbruik14-6-2007 9:22:01

Wij, pianist van Roxanne & backingvocal bij Kate Ryan, verzorgen uw huwelijksmis met allerlei soorten genres!

Neem nu contact op!

Al jaren ervaring in huwelijksvieringen. Prijs 250 EUR binnen de 3 maand bevestigen van opdracht.

Wouter

Meld misbruik15-6-2007 9:36:53

Beste,
Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nummers.
We spelen tijdens allerhande feesten/vieringen. Zo ook hebben we veel ervaring in het spelen van huwelijksvieringen.
De nummerkeuze is in afspraak met het koppel, verzoeknummers zijn mogelijk.

Meer info/muziek/referenties: www.duas.be

Mvg
Wouter
Duas

Wouter

Meld misbruik15-6-2007 9:37:01

Beste,
Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nummers.
We spelen tijdens allerhande feesten/vieringen. Zo ook hebben we veel ervaring in het spelen van huwelijksvieringen.
De nummerkeuze is in afspraak met het koppel, verzoeknummers zijn mogelijk.

Meer info/muziek/referenties: www.duas.be

Mvg
Wouter
Duas

Christophe

Meld misbruik18-6-2007 22:05:34

Hallo Jeremy,

Misschien iets voor jou? www.elmevents.be akoestisch intimistisch.

mvg,

Christophe

JOOST

Meld misbruik19-6-2007 8:48:43

Kijk eens op de site van soluna: www.soluna.be . Misschien kunnen zij jou helpen? Veel succes!

Ilse

Meld misbruik25-6-2007 12:12:58

Hey Jeremy,

Mocht je op zoek zijn naar iets origineels, moet je zeker eens naar www.yune.be surfen !

Groetjes, Ilse

Ann

Meld misbruik17-7-2007 3:44:19

kijk eens op www.trouwmis.tk
of geef me een seintje 0497/411000
groeten,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info