Nu Online
Momenteel zijn er 357 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ff hartje luchten

10-6-2007 12:23:32
Ej meisjes,
Vorige week heb ik hier mijn hartje ook gelucht over mijn peter die moeilijk doet. Nu was het de bedoeling dat hij volgende zondag op bezoek kwam om vanalles af te spreken over den trouw. Ons mama heeft hem gisteren nog gebeld om te vragen of ze nu naar het avondfeest komen of niet. Normaal zitten ze in de suite, maar hadden tegen ons mama gezegd dat ze niet bleven voor het avondfeest (tegen mij was er niets gezegd toen ik naar hem belde).
Gisterenavond kreeg ik dus telefoon van ons mama die in alle staten was. Volgende week zondag gaat het bezoek niet door, mijn peter wil niet komen en wat het huwelijk betreft: mijn neefje zal dan toch geen bruidsjongen zijn, want ze komen alleen kijken in de kerk. Ik probeer het me niet aan te trekken, maar ik vind het erg voor ons mama. Ze is al zenuwachtig genoeg en dan komt hij nog wat zeveren.
Pff... Al bij al kijk ik wel uit naar onze dag, maar zulke dingen doen geen goed aan de zenuwen.

Groetjes, Wendi

Wendi
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 715

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik10-6-2007 13:19:40

Hallo,
Ewel, dat snap ik niet van die man... ongelofelijk toch é... ik zou er gewoon van uitgaan dat hij niet mee komt, hem dat ook laten weten en zijn naam schrappen van de lijst voor het avondfeest en de suite... weet je, hij heeft lang genoeg de kans gehad é!
Probeer je het niet teveel aan te trekken, maar leuk is anders natuurlijk!
Vele groetjes
Caroline

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:55:33

Hi Wendi,

Ik begrijp het volledig, mijn schoonmoeder heeft ons vorige week laten weten dat ze niet op ons huwelijk aanwezig zal zijn, met het gevolg dat mijn jongste schoonzus ook niet komt. Mijn oudste schoonzus ging wel gewoon komen. We hebben gisteren telefoon gekregen dat ze wel in de suite zal lopen maar na de receptie naar huis gaat en dus ook niet blijft voor ons avondfeest.

Ik kan het me echt niet meer aantrekken. Mensen die niet aanwezig willen zijn met volle goesting moeten van mij ook niet komen.

Je moet hem gewoon laten doen, hij gaat er achteraf spijt van hebben dat hij er niet bij was, niet jullie. Op jullie mooiste dag gaan jullie er ook geen tijd voor hebben om er aan te denken hoor, jullie gaan het zo druk hebben dat jullie niet aan hem zullen denken.

Schrap hem gewoon van jullie lijst en ga gewoon verder met de voorbereidingen, dat is niet echt altijd even leuk (weet het zelf ook wel) maar jullie moeten jullie niet aanpassen aan hem.

Succes!!!
dikke knuffel,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Wendy

Meld misbruik11-6-2007 12:47:27

Hey Wendi,
probeer het je niet aan te trekken. Ik weet het 't is gemakkelijk gezegd...
Een paar weken voor onze trouw wilde de grootvader van mijn man ook ineens niet meer komen. Iedereen probeerde hem over te halen om toch te komen maar zonder resultaat.
Hij was er dus niet bij op onze dag.
Ook mijn zus liet ineens weten dat ze niet ging komen. Uiteindelijk ging ze dan wel komen en de avond(!!!) voor onze trouw stuurde ze mij doodleuk een smsje dat ze maar tot 22 uur kon blijven omdat ze de dag erop moest werken(!!!).
Ik was natuurlijk ook in alle staten. Maar de dag zelf heb ik mij er niets van aangetrokken. Ja, ik ben boos op mijn zus, ze is uiteindelijk wel tot 12 uur 'kunnen' blijven maar heeft zich dan wel versproken bij mijn moeder dat ze niet moest gaan werken. Ik hoorde dat gelukkig pas achteraf maar je kunt wel inbeelden dat ik pissed was!

Maar je moet het maar zo zien: als zij zo belachelijk doen, moet je hen het niet gunnen van u feest te laten vergallen. 't Is hun gemis dat ze er niet bij zijn en niet het uwe.

Groetjes

Wendy

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik11-6-2007 14:43:32

Hi meid,

Iedereen heeft gelijk hier, dat weet je... Je zou hem niet moeten uitnodigen en het goedmaken enkel als je dat zelf wilt en niet voor u mama. En als ge uw zenuwtjes en frustraties erover kwijt wil , ik ken een goed adresje ; )
Dikke zoen

Wendi
30-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 15:03:10

Aan ons Nathalie: Mercikes,é, meid. Ik ken dat adresje, dat is idd een goei. héhé...
Ach ja, niemand heeft ooit gezegd dat het gemakkelijk ging zijn,é.
Dikke zoen terug

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...