Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes wettelijk huwelijk

10-6-2007 13:32:04
Hallo,
mijn vriend en ik trouwen in november. We trouwen enkel voor de wet. Ik weet niet goed hoe het dan gaat met de bruidskindjes, lopen die ook voor zoals in de kerk en kunnen zij ook de ringen brengen.Of is dit de gewoonte niet?
Als je enkel voor de wet trouwt, geef je dan ook iets aan eventuele kindjes die aan het gemeentehuis staan te kijken?
Ik ken niemand die enkel voor de wet getrouwd is, dus weet ik ook niet hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Bedankt

heidi
10-11-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 628

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik10-6-2007 14:28:47

Ik zou het eens vragen in je gemaante of stad, en als het mag, jullie zin doen, en het moet niet zijn zoals iedereen doet.
Het kan ook anders, en mss is het wel iets origineel wat jullie willen.
Het is jullie dag.

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik10-6-2007 14:35:36

Nog ff aanvullen, kreeg foon...
Het is jullie dag, en zal zo zijn als jullie willen, je moet niet netjes in een rij lopen zoals vele doen.
Iets eigenzinnigs mag ook, dat doen wij ook ze.
Aan de kerk gooien ze geen rijs, confettie, of laten we geen ballonnen los, wij gaan iets anders doen dat nog niet gezien is ergens.
Ons feest is ook helemaal anders dan de standaard feesten, wij gaan er ook een twist aan geven toch dat tikkeltje anders.
Zo blijven de mensen er aan terug denken, als het een gewoon feest is als bij zovele mensen, gaan ze het vlug vergeten. Geniet van jullie dag, en doe het zoals jukllie willen.
(wekl eerst eens overleggen met het gemeentehuis)
Groetjes, Bianca
08/08/2008

davida
7-9-2008
 Meld misbruik10-6-2007 20:09:00

hey

wij zijn enkel voor de wet getrouwd en onze eigen kindjes + mijn metekind waren bruidskindjes zij liepen voor ons zoals er in de kerk word gedaan.en wij hadden zakjes snoep voor de kindjes die naar het gemeentehuis kwamen.

grtz

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 8:30:06

wij trouwen ook enkel voor de wet. Ons bruidsmeisje zal ook voorlopen en de ringen afgeven. Je moet op voorhand met het gemeentehuis afspreken dat je alleen voor de wet trouwt. Dan krijg je meer tijd voor de ringen enzo.

wij voorzien ook zakjes snoep voor de kindjes aan de kerk.

Mieke
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...