Terug naar overzicht
Hallo,Eerst en vooral een dikke proficiat! Ik heb op de site gekeken en jullie zagen er erg mooi uit! Wij zullen ook onze feest houden in gasthof ter venne. Op de site zag ik jullie dat jullie mensen gevraagd hebben voor het avondfeest om 21u30 Hebben jullie daarvoor het hapje tapje buffet genomen zoals in de brochure staat of een aangepaste versie hiervan? Hoeveel mensen hadden jullie hioervoor uitgenodigd? Alvast bedankt!GroetjesWendy
Hoi Kirsten,een héle dikke proficiat !!Je zag er prachtig uit, je straalde gewoon.Geniet nog van elkaar he !!Sarah15*09*07
Een ongelooflijk dikke proficiat!!!!groetjes nadia16-6-07
Hoi Wendy,Wij hebben inderdaad het hapje-tapje buffet genomen en de reacties daarop waren heel positief!!! Wij hadden hiervoor 51 gasten.Groetjes,Kirsten
Hey Kirsten,Een dikke, dikke proficiat! Als medebruidje - dat twee weken vroeger getrouwd is - heb ik de voorbereidingen op jullie website echt regelmatig gevolgd.Heb echt aan jullie gedacht afgelopen zaterdag en vind het superfijn dat jullie een geweldige dag hebben beleefd!Geniet ervan en een fijne reis naar Thailand!Liefs,Els26/05/2007
Hi Kirsten,Proficiat!!!!Ik hoop dat het volgende week zaterdag ook zo'n mooie dag gaat worden voor ons. Ik vrees wel een beetje voor het weer, maar ja, dat nemen we er gewoon bij. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com