Terug naar overzicht
Beste Nathalie,jij creative mind, dat je bent !!! Wat leuk een charleston huwelijk! De max.Zou ik zeker doen! Wat betreft meals on wheels, kijk eens op ww.mdvcatering.be, dat zijn echt karretjes die rond rijden. Zou ook eens zien op femat.be,die verhuren dat misschien. En last but not least, vergeet zeker je vriendin Julie niet uit te nodigen. Baaikes
beste nathalie, wat bedoel je juist met een charlestonhuwelijk of hoe ga je dit inkleden?De beste ideen kan je vinden bij evenementenorganisatoren uit nederland, daar zijn ze net ietsje creatiever. De meeste traiteurs hebben tegenwoordig wel walking- dinners met kraampjes. Wat ik leuk vind is vb een champagnebar (met cava, voor de prijs) of een cocktailbar. Wij hadden zo'n champagnebar op onze babyborrel en dat was een GROOT succes.groetjes
Hoi nathalie,Ik wou even wat vragen ivm met jullie leuk feest met kraampjes. waar zijn jullie van plan dit te verwezelijken? In een tent ofzo of een tuin van iemand??wij vinden het in ieder geval super maar ik denk dat de meeste zalen die wij op het oog hebben dit niet zullen willen.mvgChris