Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema trouw met kraampjes

10-6-2007 21:09:49
Aan alle bruiden met een creative mind...Wij trouwen volgend jaar in september en om ons feest een persoonlijke toets te geven willen we werken rond een bepaald thema.Ik had gedacht aan het charleston tijdperk maar zijn er nog andere suggesties? Tevens ben ik op zoek naar kraampjes "meals on wheels" met verschillende gerechten(italiaans,chinees,..enz.)Enig idee waar ik terecht kan?

nathalie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1016

Julie
29-9-2007
 Meld misbruik10-6-2007 22:23:01

Beste Nathalie,

jij creative mind, dat je bent !!! Wat leuk een charleston huwelijk! De max.Zou ik zeker doen! Wat betreft meals on wheels, kijk eens op ww.mdvcatering.be, dat zijn echt karretjes die rond rijden. Zou ook eens zien op femat.be,die verhuren dat misschien. En last but not least, vergeet zeker je vriendin Julie niet uit te nodigen.
Baaikes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-6-2007 9:49:40

beste nathalie, wat bedoel je juist met een charlestonhuwelijk of hoe ga je dit inkleden?
De beste ideen kan je vinden bij evenementenorganisatoren uit nederland, daar zijn ze net ietsje creatiever. De meeste traiteurs hebben tegenwoordig wel walking- dinners met kraampjes. Wat ik leuk vind is vb een champagnebar (met cava, voor de prijs) of een cocktailbar. Wij hadden zo'n champagnebar op onze babyborrel en dat was een GROOT succes.
groetjes

Chris

Meld misbruik22-6-2007 11:19:48

Hoi nathalie,
Ik wou even wat vragen ivm met jullie leuk feest met kraampjes. waar zijn jullie van plan dit te verwezelijken? In een tent ofzo of een tuin van iemand??wij vinden het in ieder geval super maar ik denk dat de meeste zalen die wij op het oog hebben dit niet zullen willen.
mvg
Chris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...