Terug naar overzicht
Hallo,Wij hadden een drukker in Zaventem! De naam is drukkerij Van Wilderode, het juiste adres weet ik niet maar als je op www.1207.be kijkt vind je het zo. Wij hadden onze uitnodigingen zelf ontworpen en bij hen laten drukken, en ze hebben het prachtig gedaan, hebben ook heel veel moeite voor ons gedaan.Als je bij de drukker zelf iets wil kiezen uit een boek weet ik niet of ze veel hebben... Toen we er waren zag ik vooral zakelijk drukwerk. Maar wij waren er heel tevreden over!groetjesLien
Hey Joke,Onze drukker is van Kortenberg (Van Grunderbeek)- de straat tsn Creathipa (bloemenwinkel) en meubelwinkel ook niet ver van Zaventem. Ze hebben hele leuke voorbeeldje. Ik denk dat je bij beiden best is gaat kijken en de prijzen vergelijkt.Succes,Sabrina
Hey Joke,De onze is van Kortenberg (Van Grunderbeek) dat is ook vlakbij. Heeft leuke voorbeeldjes liggen, de moeite waard.Succes,Sabrina
Hoi Joke, Misschien heb je ondertussen gevonden wat je zocht ... maar omdat we echt wel content zijn van onze drukker geef ik je met plezier zijn adresgegevens door. Daniels Printing Solutions - Damstraat 112 1800 Vilvoorde email adres daniel.van.camp1@telenet.be. Veel succes verder met de voorbereidingen. Groetjes Kate
in kortenberg is er ook een goede drukkerVangrunderbeeckBlockmansstraat 133070 Kortenbergtel 02 759 54 14
Er is nog een drukker in Sterrebeek:Drukkerij JosBeekstraat 201933 Sterrebeekdrukkerij.jos@telenet.be02/731 10 32
wij hebben onze geboorte-aankondigingen bij Van Wilderode laten doen en ze waren compleet fout! Ze hebben het wel correct opgelost. Nu willen we ook trouw-uitnodigingen... maar ik twijfel toch of ik bij hen ga bestellen.Ps: ze hebben er evenveel keuze en voorbeeldboeken als ergens anders (ondanks het vele zakelijk drukwerk), maar ik vind ze ook vrij duur.Ik twijfel zelf om via internet te bestellen. Wat denken jullie hierover?Bianca