Terug naar overzicht
Hallo,wij zijn momenteel ook bezig met zoeken naar een leuke manier om de tafels een thema te geven.Hartjes met daarop de woorden 'liefde', 'geluk', 'succes', 'passie' enz.... en iedereen krijgt bij het binnen komen een kleine versie die bij hun tafel past.Dat is momenteel de manier die voor ons het meest origineel lijkt.Veel succes nogFreya
Hallo Marijke,Wij hebben als thema snoep genomen omdat je mij altijd wel met een snoepje ziet rondlopen. We hebben zakjes gevuld met een bepaald soort snoepjes en bij het binnenkomen krijgen de gasten dan een zakje. Deze snoepjes staan ook nog eens op de tafel zodat ze weten aan welke tafel ze moeten zitten.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hallo,Wij hebben ook als thema snoepen. Bij ons is het net iets anders. Iedereen krijgt bij het binnekomen van de zaal één snoepje (altijd ingepakt) en op tafel staan dan vazen met die bepaalde snoepen. Persoonlijk heb ik me reuze geamuseerd met de voorbereidingen hieraan ... Tegen dat ik alle snoepjes geproefd had. Hihi. Voor de kindjes aan het stadhuis hebben we snoepjes met onze naam op, deze staan dan terug op de eretafel. Groetjes,Mieke15/06/07
Hoi,Wij werken met foto's van onszelf met een liefdestekstje aan. Dat zullen misschien sprookjes of fabeltjes over liefde zijn, want ik heb een thesis gemaakt over fabels.GroetjesIlse