Terug naar overzicht
Hoi NickyJe moet maar eens surfen naar www.adagioceremonie.be en dan doorklikken naar "downloads" en daar vind je heel wat voorbeelden van misboekjes van koppeltjes die al getrouwd zijn. Ikzelf heb ook veel inspiratie opgedaan via die site.Misschien ook eens aan je pastoor vragen of hij geen voorbeeldmap met tekstjes en misvoorbeelden heeft, en wat ik ook gedaan heb is bij vrienden en familie gevraagd of zij nog misboekjes hadden die ik eventjes mocht lenen om inspiratie op te doen.Op www.4ingen.be en www.pastonet.be vind je ook nog voorbeeldjes terug.Wij gaan eerstdaags bij de pastoor langs zodat hij het eens kan nakijken, hopelijk krijgen we zijn goedkeuring!Groetjes en veel succes bij het samenstellen van je misboekje!Ilse (18.08.2007)
Hallo,Ok heb je ons misboekje doorgestuurd in PDF- formaatGroetjesMieke 7/7/7
Nicky,via mail heb ik je mijn boekje doorgestuurd. Hopelijk ben je er wat mee.Groetjes
ik stel al jullie mails en reacties zeer op prijs, dankje wel!Wij moeten binnen 2 weken bij de priester langs gaan, maar we doe het bij rent a priest, en ik heb geen zin om 2uur te rijden (limburg naar Gent) om daar dan met lege handen aan te komen.Nu kan ik ten minste al iets in elkaar steken.echt bedankt allemaal, groetjes nicky