Terug naar overzicht
Hallo,Wij proberen ook koppels te vormen.Mijn getuige en mijn vriend zijn getuige lopen ook samen.Groetjes,Mieke
Hoi NathalieJe schoonzusje en schoonbroer zou ik sowieso samen laten lopen, das wel mooi he, broer en zus samen..En voor je broer, heb je geen nicht of goede vriendin van je die mee id suite kan ?? Anders is het voor je broer ook ni zo plezant om alleen te lopen. Of misschien een zus ?Succes !!Sarah15*09*07
Hoi NathalieIk denk ook dat het leuker is om te proberen koppels te vormen. Wij doen dat ook zo.Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader is opnieuw getrouwd en wil niet met mijn moeder in de suite lopen. Hij wil met zijn vrouw lopen. Mijn moeder is echter alleenstaand. Veel mensen zeggen dat mijn ouders eigenlijk toch moeten samen lopen, maar ik wil niemand dwingen. Dus komt een kennis van mijn moeder om met haar in de suite te lopen. Ik ken deze man niet, maar ik vind dat minder erg dan dat mijn moeder alleen zou komen.Mijn verloofde heeft ook nog een jongere tweelingbroer en -zus (naast zijn andere zus die getuige is en met haar vriend loopt). Zijn tweelingbroer heeft sinds 4 maanden een vriendin. Zijn tweelingzus niet. Dus zullen de broer en zus samen lopen. De vriendin van de tweelingbroer zal naar de kerk en zo komen, maar niet meelopen in de suite. Zij begrijpt dit. Bovendien trouwen we in een koets en was dit geregeld voor ze elkaar kenden. En nu is er eigenlijk geen plaats meer.GroetjesRebecca11.08.07
Hoi Nathalie,Toen mijn broer in 1998 trouwde, had ik ook nog niemand. (Gelukkig is er daar nu verandering in gekomen want wij trouwen volgend jaar.) Ik heb toen samen met de broer van mijn schoonzus in de suite gelopen. Ik heb niet met mijn andere broer in de suite gelopen. Voor hem hadden ze iemand anders gezocht. Groetjes Anneleen 11-07-2008Groetjes Anneleen
Hey, wij trouwne ook op 07/07/07, en zitten met hetzelfde probleem. Mijn schoonbroer loopt langs zijn beste vriendin. We hebben het hemzelf gevraagd, en dat bleek een goeie oplossing.misschien een tipgrtzSarah07/07/07