Terug naar overzicht
Probeer eens de muziek van HUANES, of zelfs Gloria Estefan heeft mooie nummers in haar taal.
Hoi Rebecca, een heel mooi liedje is: "Mi vida eres tu" van Rick Trevino. Moet je maar eens beluisteren. Hij zingt hetzelfde lied ook in het engels, en dat heet dan: "I only get this way with you"Als je dat graag een keertje wilt ontvangen of zo moet je me maar iets laten weten. groetjesBianca16/06/2007
Ikzelf vind de slows van Shakira heel pakkend en je kan hem vinden in het Engels en in het Spaans
Je moet eens naar de muziek van de film Habana Bleus lijsteren. Het liedje Habana Bleus zelf is echt een zeer mooi nummer, ook de tekst zelf is mooi. Ik ben zelf ook op zoek naar een leuk spaans liedje aangezien ik hou van Latijns Amerika en ik er zelfs een tijdje gereisd heb en dus ook de spaanse taal vlotjes kan spreken... Succes met je zoekocht!!
hola chicas,Ja, ook ik ben fan van de spaanse taal (zelfs jaartje in madrid gewoont)en wij zouden ook graag een spaans liedje als openingsdans nemen.Dus hopelijk komen er hier nog wat tips binnen. Zelf ben ik eens aan het kijken tussen de liedjes van Juanes en het madrileens groepjes 'la oreja de Van Gogh'.Veel succes en hou ons op de hoogte,hé!Ilsemei 2008
Ik vind Hoy van Gloria Estéfan hééél mooi maar ik weet wel niet of je daar goed op kan dansen.
halloIk vind het liedje burbejos d' amor van louis ??? Ja, nu kan ik niet op zijn naam komen, wel heel mooi, de tekst is mooi maar wel een beetje grappig. Maar de mensen die geen spaans verstaan maakt dat niet uit he. En vn de groep Mecano??? hebben zij geen mooie slow???GroetjesEl07/07/07