Terug naar overzicht
Hi Evi,Ik heb het juiste adres niet van die locatie, maar ga vanavond nog naar de feestzaal en ga het daar nog eens vragen (onze fotografe is de vrouw van de eigenaar van onze feestzaal). Ik laat je dan zeker iets weten. Als ik haar vanavond toch niet zie, dan zie ik haar zeker vrijdagavond nog en natuurlijk ook zaterdag. Dan kan ik je ook nog alles doorsturen.Volgens mij is het een soort Art nouveau villa en een antiquair heeft daar zijn winkel en woning. Onze fotografe gaat daar regelmatig foto's trekken. Ik heb in haar fotoboek enkele foto's gezien en vond dit ook wel bij een huwelijk passen, vooral door het lange kleed en romantische kader.Ik hou je zeker op de hoogte. Probeer je niet meer te druk te maken, ik zal ook nog eens nadenken over andere leuke binnenlocaties in de buurt.Groetjes,Véro16/6/2007
Hey Véronique,Heel erg bedankt dat je me het adres wilt laten weten van jullie binnenlocatie. Dat stelt me toch al gerust voor als het zou regenen. Ik vind het heel lief van je.Ik wens jullie een pracht van een dag zaterdag en ik duim mee voor het weer.En heel veel geluk in de toekomst natuurlijk als getrouwd koppeltje.Groetjesevi