Terug naar overzicht
Hey Nathalie, in principe liggen de prijzen in de belgische winkels wel ongeveer gelijk hoor, ik denk zelfs dat Linea een vaste verkoopsprijs hanteert zodat je overal hetzelfde betaalt voor eenzelfde jurk. Blijkbaar zou het wél goedkoper zijn net over de grens in Nederland, Duitsland en Frankrijk (Rijsel).
ik heb mijn kleedje in de hoofdwinkel in Brugge gekocht daar heb je het voordeel dat ze niets meer aanrekenen voor retouchewerk en ze zijn heel vriendelijk! De prijzen variëren tussen 1000 - 1500 eurogroetjes Natacha07-07-07
Er zit wel degelijk verschil op de prijs van éénzelfde jurk. Bv bij Pierre Yves in Aalst was mijn Lineajurk duurder dan bij Moderna in Schepdaal, waar ik ze uiteindelijk ook kocht. Waarschijnlijk ben je in de conceptstores van Linea het zekerste...Els22/09/07
Hallo,Wat Els zegt klopt! Ik heb mijn jurk van Linea ook in Moderna in Schepdaal gekocht. Uiteindelijk passeerde ik een paar weken voorbij de winkel Linx in Leuven en mijn kleed hing daar in de etalage voor 600€ duurder!!! Schandalig..Groetjes,Jennifer(15/09/07)
Ik heb mijn kleed in de conceptstore in Brugge gekocht. En daar was het idd goedkoper dan een andere winkel waar ik hetzelfde kleedje heb gepast.In de winkel in Brugge zijn ze supervriendelijk!! Zeker een aanrader!Groetjes en succesAnnelies16.06.07