Terug naar overzicht
Ik weet dat je bij E&R in Beverlo kostuums kan huren. Geen idee of ze ook jurken verhuren. Je kan es bellen naar hen.
Ik denk dat jij Hemi in Heusden-Zolder op de Koolmijnlaan ook jurken kan huren. Vroeger was dat een kledingwinkel voor dames, nu verhuren ze ceremoniekleding.
Helaba,Omdat je in Limburg woont zou ik naar Maastricht gaan daar hebben ze veel meer winkels waar je je jurk kunt huren...http://www.trouwwinkel.com/bruidsjurken_verhuur.htm Groetjes,Sheron
Hoi Romina, Ik verkoop mijn trouwkleed, een prachtig kleed van Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de startpagina van de website van Linea Raffaeli en (website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde).Verdere omschrijving: korte, zeer gemakkelijke sleep (volgt je overal), halterkraag met roosjes (zeer gemakkelijk, bandjes moet je nogal eens opnieuw op je schouders leggen, dit blijft gewoon goed zitten), voorzijde tulle onderaan, voorzijde taillehoogte roos. Ik had bij het kleed ook een bijpassende stola (ook in ivoorkleur). Ik heb van iedereen complimenten gekregen dat het een schitterend kleed was, wat ik trouwens ook vind, maar heb geen plaats in mijn kleerkast om het te hangen.Het kleed is naar de droogkuis gebracht en is in perfecte staat.Ik verkoop mijn kleed voor de helft van de nieuwprijs.Als je interesse zou hebben: sadiake@hotmail.com