Terug naar overzicht
hey, Wij trouwen in De Regency in Avelgem. Prijs valt heel goed mee en de qualiteit dat moeten we nog ondervinden... we trouwen 30 juni. Maar ik denk dat dit wel goed zal meevallen!GroetjesEvi
Hey Tilly,wij trouwen in Maelstede (Kuurne). Tot nu toe ben ik heeeel tevreden van de service en dergelijke. Ik heb ook nog nooit slechte commentaren gehoord. Je moet er wel vroeg bij zijn want zoals reeds gezegd in uw andere topic :-) wij hebben de zaal reeds gereserveerd in mei vorig jaar en we hadden slechts nog een zaterdag open in augustus.GroetjesSofie18/08/2007
Hallo Sofie,bedankt voor uw antwoord!! Deze zaal is ook mijn favoriet!! Welke zaal is het juist, Rapsody of Symphony of beide??Mag ik ook eens vragen naar de prijs? Valt die mee? Of verschilt die veel bij andere? En die zaal is ook super populair zeker he?groetjesTilly
Hey Tilly,dat was ook mijn favoriet en de prijs is redelijk, het is zeker niet de goedkoopste maar er zijn echt wel duurdere ook. 's Avonds werken ze met een drankenforfait (11€ incl sterke bieren zonder beperking qua uur) dus dat vond ik ook een heel positief punt. De menu's kan je kiezen en qua prijs vond ik die ook wel meevallen. De service is er super. Mijn ouders zijn vorige week nog naar een trouwfeest geweest ginds en het was terug dik in orde!! Je merkt direct dat het er professionele mensen zijn ... dus van mij ga je geen slecht woord horen. Hopelijk ben ik nog van dezelfde mening na de trouw maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.Zoals jij zegt, is dit een superpopulaire zaal dus reserveren is de boodschap! Bij mij is het zaal Rapsody (max 180 personen). Groetjes en succes nog!!Sofie18/08/2007
wij trouwen op 20 juli in kasteel Blauwhuis in Izegem; goeie prijs kwaliteit !!
Dag TillyWijn zijn op 16 mei getrouwd in zaal Symfonie in Maelstede en alles was écht tot in de puntjes in orde: de ontvangst, de hapjes, de menu, de muziek, ... je wordt er echt in de watten gelegd. Wij hebben ook heel goeie commentaren gehoord over ons feest achteraf (iemand zei zelfs dat hij in jààààren niet zo lekker gegeten had). Ik kan het alleen maar aanraden!!groetjes,Valerie
wij trouwen in de Cofar in Rumbeke en betalen 59 euro all-in en dit tot het feest ten einde is. geen extra's of zo die er bij komen. (apperitief + menu + drank tijdens het eten en het feest.)Het is een hele mooie zaal en iedereen waartegen we het vertellen, is heel positief erover.Groetjes Anneleen