Terug naar overzicht
we zijn ook dol op honden en daardoor hebben we beslist dat onze hond (sint-bernard) de ringen zal brengen in de kerk. We hebben natuurlijk eerst goedkeuring moeten vragen aan de pastoor omdat het naturrlijk geen schoothondje is é. dit mocht maar hij mag enkel binnen als het tijd is voor de ringenGrotetjes melissa20.07.2007
Ik denk niet dat je op de openbare weg met een gespan honden mag rijden. Voor de foto's in een park of bos zou dat wel kunnen. Je zou mensen kunnen vragen een erehaag van honden te vormen bij het gemeentehuis of kerk, dan heb je wel sociale honden nodig.Bij ons brengt de hond de ringen.
Dank U voor jullie reactie!!!De ringen is goed idee, alleen, onze senior alaskan malamute is te humeurig daarvoor!! haha!! misschien met een hond van een kennis of zo!En die erehaag, dat lijkt me leuk!!Ik dacht ook al aan bruidspupjes, maar das moeilijk plannen he, die pups!!
Hallo,Wij houden ook heel veel van honden (2 Engelse Bulldoggen).Wij hebben hun foto naast onze foto gezet op de uitnodigingen.Ik ga eveneens vragen aan de pastoor of ze de ringen mogen brengen. En ik MOET foto's hebben in mijn trouwkleed met mijn 2 (of liever 3) schatjes.Groetjes NelePS: Voor annemie: Welke soort hond heb jij die de ringen brengt?Hoe bevestig je die aan je hond?
Nele: wij hebben een labrador.Ik heb een hartje in doorschijnend plastic gekocht, daar gaan we de ringen in doen en dat bevestig ik aan zijn halsband. Eerst wilden we de ringen aan een soort stok-boeket bevestigen en hem dat laten dragen, maar dat leek ons wat riskant ;)