Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Idee met hondjes (sledehonden)

12-6-2007 13:09:39
hallo

wij zijn op zoek naar een origineel idee voor op ons huwelijk. Wij zijn allebei hondenliefhebbers in hart en nieren en zouden dan ook graag 'iets' erbij betrekken die mogelijk is en doenbaar! Liefst met sledehonden/malamutes!!

groetjes

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 565

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik12-6-2007 13:57:52

we zijn ook dol op honden en daardoor hebben we beslist dat onze hond (sint-bernard) de ringen zal brengen in de kerk. We hebben natuurlijk eerst goedkeuring moeten vragen aan de pastoor omdat het naturrlijk geen schoothondje is é. dit mocht maar hij mag enkel binnen als het tijd is voor de ringen

Grotetjes melissa
20.07.2007

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik12-6-2007 14:44:56

Ik denk niet dat je op de openbare weg met een gespan honden mag rijden. Voor de foto's in een park of bos zou dat wel kunnen. Je zou mensen kunnen vragen een erehaag van honden te vormen bij het gemeentehuis of kerk, dan heb je wel sociale honden nodig.
Bij ons brengt de hond de ringen.

Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik12-6-2007 15:52:19

Dank U voor jullie reactie!!!
De ringen is goed idee, alleen, onze senior alaskan malamute is te humeurig daarvoor!! haha!! misschien met een hond van een kennis of zo!
En die erehaag, dat lijkt me leuk!!
Ik dacht ook al aan bruidspupjes, maar das moeilijk plannen he, die pups!!

nele
29-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 21:38:34

Hallo,

Wij houden ook heel veel van honden (2 Engelse Bulldoggen).
Wij hebben hun foto naast onze foto gezet op de uitnodigingen.
Ik ga eveneens vragen aan de pastoor of ze de ringen mogen brengen.
En ik MOET foto's hebben in mijn trouwkleed met mijn 2 (of liever 3) schatjes.
Groetjes Nele

PS: Voor annemie: Welke soort hond heb jij die de ringen brengt?
Hoe bevestig je die aan je hond?

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 14:50:26

Nele: wij hebben een labrador.
Ik heb een hartje in doorschijnend plastic gekocht, daar gaan we de ringen in doen en dat bevestig ik aan zijn halsband. Eerst wilden we de ringen aan een soort stok-boeket bevestigen en hem dat laten dragen, maar dat leek ons wat riskant ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...