TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marleen
30-8-2008
|
12-6-2007 14:03:44
Hallo Tilly
Als jullie al weten in welke zaal jullie het feest willen doen zou ik zeker niet langer wachten om het vast te leggen.
Wij hebben onze zaal in maart vastgelegd en we trouwen volgend jaar in augustus. In die zaal waren er zelfs al data in september 2008 niet meer beschikbaar. maar het hangt natuurlijk allemaal af van zaal tot zaal...
groetjes
Marleen 30/08/08
|
|
Caroline
15-9-2007
|
12-6-2007 14:04:27
Hoi, Ik zou zeggen: als je weet in welke zaal je wil trouwen, zo vlug mogelijk vastleggen. Wij hebben in augustus beslist om te trouwen, eind augustus, begin september zijn we zalen gaan bekijken en de eerste week van september hebben we beslist. In de zaal van onze voorkeur konden we ten vroegste 15/09 trouwen... afhankelijk van de populariteit van de zalen zijn ze vrij vlug volboekt (sommige meer dan een jaar op voorhand)... als je niet vasthangt aan een bepaalde datum heb je natuurlijk wel meer vrijheid... Veel succes ermee! Groetjes Caroline
|
|
Ibe
22-5-2010
|
12-6-2007 14:19:02
Feestzaal is echt het eerste wat je moet vastleggen en dat lijkt me nu nog niet te vroeg hoor. In sommige zalen moet je absoluut 1 soms zelfs 2 jaar op voorhand reserveren, afhankelijk van de populariteit van de zaal én datum (bvb 7-7-7 of 8-8-8) Hou er ook rekening mee dat je in sommige feestzalen verplicht bent om minstens 120 personen te hebben voor het diner tijdens het "trouwseizoen" (van mei tot september)
|
|
Tania
3-5-2008
|
12-6-2007 15:48:39
Hoi,
Ik kan alleen maar beamen: een jaar à anderhalf jaar op voorhand is zeker geen uitzondering, maar de regel. Wij hebben in maart onze zaal vastgelegd voor mei 2008. Er was nog plek genoeg, maar zo ben je zeker he. Ik zeg niet dat je anders niets meer vindt, maar de mogelijkheden zijn beperkter en je moet dan inderdaad niet meer zo kieskeurig zijn qua datum en zaal, want er zijn al redelijk wat data ingenomen. Toen wij naar zalen zijn gaan kijken, was er nog maar op 1 plaats al een zaal geboekt voor onze datum (van ongeveer 7 zalen denk ik), dus wij hadden nog alle keuze.
Eénmaal je je zaal hebt, zou ik ook meteen eens horen voor een dj. Wij hebben een paar weken later een dj gecontacteerd (één van een lijstje van zes die de zaal meegaf), en die was al bezet voor een communiefeest!! Zo zie je maar...
In elk geval, geniet ervan zou'k zeggen, wij hebben ons alleszins ook best goed geamuseerd met zalen zoeken. Het is spannend, maar best wel romantisch...
Groetjes, Tania
|
|
ilse
7-12-2007
|
12-6-2007 16:32:43
hallo,
veel ligt eraan in welke maand je wil trouwen,ikzelf trouw op 8 december 2007 en heb de zaal vastgelegd in maart 2007.
groetjes ilse
|
|
Valerie
16-5-2007
|
12-6-2007 17:34:54
Tilly
Als jij dezelfde Tilly bent die geïnteresseerd is in Maelstede: zeker een goed jaar op voorhand. Wij zijn vorig jaar eind mei gaan kijken in Maelstede om nu in het voorjaar te trouwen. Zo goed als alle data waren al volzet (en dit voor beide zalen). Uiteindelijk zijn wij dan getrouwd op woensdag 16 mei (vlak voor OLH-weekend) omdat wij absoluut in Maelstede wilden trouwen.
groetjes, Valerie
|
|
anneleen
1-1-2020
|
12-6-2007 18:31:11
Tilly,
Inderdaad, er niet te lang mee wachten. Zo'n kleine maand geleden ben ik ten huwelijk gevraagd. We zijn onmiddellijk begonnen met het zoeken naar een zaal. Een hele moeilijke zoektocht. omdat ik in het onderwijs sta, wou ik in een vakantie trouwen. alle zalen die we bezochten waren al volzet op zaterdag. (van maart tot september). Nu trouwen we op een vrijdag.
Groetjes Anneleen
|
|
Yo
12-7-2008
|
13-6-2007 11:00:57
Hoi Tilly,
Ik zou er ook niet te lang mee wachten. Wij hadden geen voorkeur voor een speciale datum. Wij hebben ongeveer 14 maanden op voorhand onze zaal vastgelegd. We willen graag in de de zomer trouwen en zoveel keuze was er niet meer.
Veel succes!!!
|
|
Tilly
23-8-2008
|
13-6-2007 15:25:12
Hallo bedankt voor jullie reacties!!! Ik heb dus ook al een paar mooie zalen op het oog!! Ik heb gebeld en ze vertelden me dus ook dat de zaterdagen in de zomermaanden praktisch volzitten!! Ik wil absoluut een zaterdag en in de zomer... zal dus zoeken worden en direct beslissen... heb dan zo'n opgejaagd gevoel! Ik beslis graag op mijn gemak, zal dus niet kunnen!!!
|
|
anneleen
1-1-2020
|
13-6-2007 16:12:45
Laat iets weten op het forum als jullie iets gevonden hebben. Ben nieuwsgierig.
We duimen alvast voor jullie dat er nog iets vrij is op zaterdag.
Groetjes Anneleen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|