Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juweel bij Marylise - Gardenia?

12-6-2007 17:09:40
hallo allemaal,
zijn er nog bruidjes die het kleed Gardenia van Marylise hebben? zo ja welk juweel dragen jullie daarbij??? ik had iets in soortgelijke pareltjes (kleed is vanboven heleaal afgewerkt met doorschijnende pareltjes)maar toen ik mijn kleed ging passen vond ik niet dat het erbij ging!
Iemand een idee wat ik hierbij kan dragen en waar ik dat kan vinden?

alvast bedankt
veel groetjes

Marjan
04/08/07

marjan
4-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1001

Riet
27-10-2007
 Meld misbruik12-6-2007 19:00:08

Hoi Marjan,

Ik heb Madeline van Marylise als jurk (wel natuurlijk niet helemaal hetzelfde als Gardenia), maar ik draag er een juweel van Linea bij. Je kan het zien op de site:
http://www.linearaffaelli.com/flash/
Het staat bij de prentjes op de 5e rij naast een paar schoenen...

Succes nog hé!
xxx
Riet

nadia

Meld misbruik12-6-2007 21:09:45

hey

Ik heb ook de Gardenia van Marylise en heb mijn ketting en armband toevallig gevonden op de markt in Leuven.

Het zijn 2 gewone parelkettingen die je in elkaar moet draaien (verschillende kleurencombi's mogelijk) en dan heb je een dikkere parelketting, en zo ook voor de armband.

Ik trouw nu zaterdag dus als je het resultaat wil zien, kan je me je e-mailadres bezorgen en dan stuur ik je een foto van zodra ik kan.

groetjes
nadia
16-6-07

sarah
25-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 3:23:48

Ik heb ook de Gardenia, en ik draag een ketting met enkele parels op 3 staaldraden, geen volledige parelketting. Ik ben dit weekend gaan passen, en het stond er heel goed bij. De ketting komt van Bigor in het wijnegem shopping center en kostte 40€ geloof ik

Els
26-5-2007
 Meld misbruik13-6-2007 9:14:29

Hey Marjan,

Ik heb ook de Gardenia van Marylise. Ben 2.5 weken geleden getrouwd en ik had er een ketting en armband van Linea bij (vond dat van Marylise ook niet helemaal geslaagd).

Als je je e-mailadres achterlaat stuur ik je een paar foto's door!

En dames, en ik heb gigagigaveel complimenten over mijn kleed gekregen. Dus, dat ziet er goed uit hé ;-)

Groetjes,
Els
26/05/2007

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik13-6-2007 12:54:53

Hoi,

Waar hebben jullie je bruidsjurk van Marylise gekocht als ik vragen mag? Is die collectie eigenlijk duur? Ik vind die jurken ook gewoonweg prachtig... Ik woon in Liedekerke, ik dacht naar Geraardsbergen bij Modeshow te gaan, maar ik weet niet of ze daar de hele collectie hebben.

Alvast bedankt,

Tania

Els
26-5-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:01:19

Hey Tania,

Heb mijn Marylise bij Le Chapeau gekocht in Antwerpen (enfin, ben daar niet zo tevreden van de service, maar dat terzijde).
De jurken van Marylise zijn zelfs iets goedkoper dan de gemiddelde bruidsjurk )+/- 1300EUR). Heb de mijne 1170EUR betaald (wat nog altijd veel geld blijft natuurlijk ;-)

Maar ze zijn zo prachtig (zeker als ik de jurk nu op onze eerste foto's zie)!

Veel succes,
Els

sarah
25-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:59:06

Mijn jurk komt van bij boetiek Maya in Hemiksem, ik betaalde 1295€. Ben wel heel tevreden van de winkel. groetjes,
Sarah

marjan
4-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 17:17:57

hey allemaal,
bedankt voor jullie reacties. mijn kleed kostte ook 1170 euro.

voor zij die een mailtje willen sturen met foto's:
marjanlefevre@hotmail.com

groetjes
marjan
04/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...