Terug naar overzicht
Hallo Ilse moet dat iem van diksmuide zijn? ik ben v kortrijk en werk in gans vlaanderen, kijk even op mijn site hier onder rubriek videoreportages, F.D.VIDEOproducties, intresse? bel of mail me voor een offerte volledig vrijblijvendMVGFilip
Wij hebben Elite uit Oostende. We betalen in totaal € 2.125. Maar dit omvat een reportage op het strand vóór het huwelijk die ze de avond zelf afspelen op een groot scherm (als bedanking), 2 videografen die ons de hele dag volgen, een DJ, een groot scherm, de avond van het huwelijk spelen ze de gebeurtenissen van de hele dag af op het grote scherm, en tijdens de openingsdans spelen ze de clip van het liedje van onze openingsdans op het grote scherm. Daarna krijg je natuurlijk alles mooi op DVD.Elite Music - Video, Leopold III laan 16 bus 10, 8400, Oostende. Tel.: +32 (0) 50 95 00 of GSM: +32 (0) 475 23 92 10 (Pieter).Veel succes!Fieke7/07/2007
Hey Ilse!Wanneer trouw je?Ik woon aan de kust en ben ook nog op zoek naar een videograaf( heb dit een beetje uit het oog verloren). Wij willen ook enkel de kerk laten filmen, eventueel in aansluiting met de wet (omgekeerd natuurlijk).Als ik iets vind, laat ik het je weten!Jessika 27/07/07toboldlygo2@yahoo.com
Hoi Jessika,Wij trouwen op 17 augustus! Ik zal het nu even laten links liggen, owv de examens, maar ik ga in juli verder op zoek! Het zou tof zijn als je me iets laat weten, als jullie iets vinden!Groetjes,Ilse
Hallo Ilse,Ik ben een videograaf uit Leffinge.Voor meer informatie en het bespreken van een prijs mag je mij steeds contacteren op het nummer 0495/46.22.54Je kan ook altijd vrijblijvend eens enkele voorbeelden komen bekijken.