Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankwoordje ouders in de kerk

13-6-2007 0:37:55
Hallo,
heeft iemand nog mooie tekstjes of ideetjes om ouders te bedanken tijdens de viering in de kerk.
Alvast bedankt!!

Rebecca
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 667

Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik13-6-2007 8:20:47

Dank aan de ouders
Heel dikwijls was iemand goed voor ons…
Er was iemand die ons verzorgde toen we klein waren en naast ons stond als we ziek waren.
Er was iemand lief voor ons toen we groot werden,
Iemand die wist wanneer we jarig waren, ons verraste op een doodgewone dag met een kleine attentie,
een groet, een glimlach, een vriendelijk woord.
Iemand die bij ons bleef als de anderen ons lieten staan,
en die ons aanmoedigde.
Er was iemand blij omdat wij blij waren.
Er was iemand die onmerkbaar maar zeker zijn hand legde op ons leven en veilig onze stappen leidde op de weg van de liefde…
Bedankt lieve ouders voor al de goede zorgen die we reeds mochten ontvangen en waarschijnlijk toch nog mogen ontvangen.

groetjes Natacha
07 07 07

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik13-6-2007 11:39:42

Of je kan het lied afspelen van "bedankt lieve ouders' van Vader Abraham
heel emotioneel is dat

groetjes
Christel
nog 3 dagen te gaan

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 12:09:11

Hoi Rebecca

Ik weet niet of je creatief bent, maar anders kan je ook altijd zelf iets proberen te schrijven.
Dat heb ik ook gedaan en ik ben er best wel tevreden mee.

Groetjes
Rebecca
11/08/07

Veerle

Meld misbruik13-6-2007 12:14:49

Dag Rebecca,

wij hebben het verhaal van de boom waar een tak afgesneden wordt...En geven dan een bonzai-boompje aan beide ouderparen. Het zijn allebei nogal bloemen- en plantliefhebbers en het lijkt ons een mooie symboliek...

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...