TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
22-9-2007
|
13-6-2007 10:20:32
vroeger werd dat veel gedaan,bij mijn ouders zat er ook een jaar tussen en bij mijn schoonzus ook. Das vaak in geval van een huis ofzo te kopen. Ik vind dat niet zo raar. Een vriendin van mij heeft de 2 op 1 dag gedaan. Ze trouwden ook voor het huis, maar hebben veel geld in het huis moeten steken zodat ze bijna niks meer over hadden voor een feest. maar ze wou er toch een doen, met als gevolg dat het een klein feest heeft gedaan, terwijl ze een groot wou. dus beter een jaartje wachten en sparen he
Mieke 22/09/07
|
|
Ilse
17-8-2007
|
13-6-2007 10:28:24
Hoi, Ik weet de prijzen niet precies, maar ik denk dat de kleedjes van Pierre-Yves een heel stuk boven de gemiddelde prijs van trouwkleedjes liggen... En ik vind het niet raar om veel tijd tussen een wettelijk en een kerkelijk huwelijk te laten! Groetjes, Ilse
|
|
Chantal
1-9-2007
|
13-6-2007 10:55:30
Hallo Inge,
Ik heb een trouwkleed van Pierre Yves (uit de collectie pierre yves zelf, je hebt er ook de gewone collecties zoals in andere winkels). De prijs hangt af of je er nog veel aan wil veranderen of niet. Mijn kleedje kost 1750 €. Okee, niet echt goedkoop, maar het is er eentje dat je nergens anders ziet. Ik ben heel erg tevreden over de service ook (ook al heb ik hier al slechte reacties gelezen ook op het forum). Enig nadeel: ze hebben geen bancontact in de winkel!
Succes met je zoektocht!
Groetjes, Chantal 01.09.07
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
13-6-2007 10:56:59
Hey Inge,
Wij zijn 16 dec 2005 getrouwd voor de wet (omdat we bouwgrond gekocht hadden en daar ook enkele dingen extra voor wilden regelen bij de notaris, dit was handiger en beter geregeld als we getrouwd waren, dat hebben we dus ook in intieme kring gevierd...we hadden het erover gehad en 6 weken later waren we getrouwd).
Wij trouwen nu 07/07/07 voor de kerk met een groot feest voor vrienden en familie. Bij ons zit er dus anderhalf jaar tijd tussen, maar iedereen vindt dat normaal bij ons omdat ze de reden begrijpen.
Groetjes, Nathalie
|
|
Ingrid
28-4-2007
|
13-6-2007 11:39:45
Dag Inge,
Ik ben getrouwd voor de wet op 18/10/2006 en voor de kerk 28/04/07. Dat er een half jaar tussenzat heeft te maken met het feit dat mijn man vorig jaar dertig werd en zijn voorhuwelijkssparen verviel. ALs we niet getrouwd waren kregen we veel minder geld en aangezien we van plan waren in 2007 te trouwen, zou dit toch jammer zijn om 600 euro te laten liggen, daarom zat er voor ons zo veel tijd tussen. Wij zouden sowieso niet voor de kerk en wet op 1 dag getrouwd zijn. Het was eigenlijk wel leuk dat er zoveel tijd tussen zat, zo hadden we twee keer iets om naar uit te kijken.
Ingrid
|
|
Lies
27-10-2007
|
13-6-2007 12:29:48
Hey Inge,
Wij trouwen enkel voor de wet, dus er is sowieso geen tijd tussen. Mijn kleed komt ook van bij Pierre Yves. Ze hebben daar verschillende 'gewone' collecties en dan nog een eigen ontworpen collectie. Die is inderdaad wel iets duurder, maar als je bvb een Ian Stuart wil, betaal je dezelfde prijs hoor. Een kleedje van Pierre Yves zelf is dan wel een stuk unieker en je kan het helemaal aanpassen naar jou wensen. Ik betaal voor mijn kleed 2250 euro.
Groetjes
Lies
|
|
Lies
27-10-2007
|
13-6-2007 12:29:55
Hey Inge,
Wij trouwen enkel voor de wet, dus er is sowieso geen tijd tussen. Mijn kleed komt ook van bij Pierre Yves. Ze hebben daar verschillende 'gewone' collecties en dan nog een eigen ontworpen collectie. Die is inderdaad wel iets duurder, maar als je bvb een Ian Stuart wil, betaal je dezelfde prijs hoor. Een kleedje van Pierre Yves zelf is dan wel een stuk unieker en je kan het helemaal aanpassen naar jou wensen. Ik betaal voor mijn kleed 2250 euro.
Groetjes
Lies
|
|
Stefanie
|
13-6-2007 20:42:43
Hallo,
Wij zijn op 19 mei 2004 getrouwd voor de wet. Dit omdat we wilden beginnen bouwen en de bouwgrond was destijds aangekocht door mijn man alleen. Daarom hadden we in februari 2004 beslist dat we in mei gingen trouwen en in juli zijn we beginnen bouwen. Nu, 3 jaar later, op 22 september 2007 trouwen we voor de kerk. Toen we voor de wet trouwden, was dat heel sober, zonder tralala. Maar ik heb altijd gezegd dat ik nog eens voor de kerk wou trouwen met een groot feest. Eerst leek het er niet meer van te komen maar uiteindelijk dan toch nog want na dit jaar hoefde het dan ook niet meer voor mij omdat we dan aan een gezinnetje zouden beginnen. Eind augustus zijn we 5 jaar samen dus lijkt me dat ideaal.
groetjes Stefanie 22/09/2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|