Terug naar overzicht
ons emailadres is sybran@skynet.be
Ik heb een pakket met teksten doorgestuurd. Had ik gekregen van Karina.Karina, Bij deze nog eens bedankt,er staan heel wat mooie teksten in.GroetjesAnneleen 11-07-2008
Anneleen, wil je het ook eens doormailen naar mij, aub? Dikke merci!sandrademeyer@hotmail.comGroetjes, Sandra05/07/2008
Hallo iedereen,Ik heb me ook al suf gepiekerd voor het opstellen van mijn misboekje. Kan iemand enkele voorbeelden doorsturen aub?Dank je,Petrapettie_1@hotmail.com
Anneleen, ik ben ook wel geinteresseerd in die teksten. Zou je het ook naar mij willen mailen aub? marleendn@hotmail.ComAlvast bedankt!!!GroetjesMarleen30/08/08
Sybra,Kijk ook eens op www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm .Daar staan heel wat voorbeelden.GroetjesKristel
Hoi zou je zo vriendelijk willen zijn om het ook naar mij te sturen : sdebaets@manufast-abp.beAlvast bedankt Sophie 18/04/2008
Hallo iedereen,Wij trouwen op 29/09/07 en ik zou graag nog wat meer info hebben van teksten voor mijn misboekje te kunnen opstellen. Kan iemand mij hun voorbeeld doorsturen? Weten jullie iets origineel om te kunnen afgeven aan de genodigden als bedankje?Groetjes Petra
Kunnen jullie mij die teksten ook eens bezorgen? Ik zou jullie zo dankbaar zijn omdat ik met hetzelfde probleem sukkel....Alvast bedankt,Christelchristel.foriers@gmail.com
Anneleen,Zou je mij die teksten ook kunnen doorsturen, aub? Ik ben volop bezig met het samenstellen van mijn boekje en ik mis nog enkele ideeën.Alvast bedankt!Mijn emailadres: caroline010907@yahoo.com
idem dito... ook bezig met het misboekje en opzoek naar wat voorbeeldteksten....mailen jullie het ook door naar mij?kleyseele@yahoo.combedankt !ellen
ooo dit zou mij ook enorm helpen!heb geen idee hoe eraan te beginnenbedankt!!carolinecadebruy@vub.ac.be
hoihoi,heb jullie allemaal mijn misboekje doorgestuurd, hopelijk hebben jullie er wat aan veel succes!groetjes peggy22/09/07
stuur je ze mij ook door? ben ook bezig met boekje!! je bent geweldig! alvaste bedankt!!!gr diennadinedrijk@hotmail.com
Als er nog dames uit regio Kortrijk iets zijn met de bundel "Trouwen doe je zelf" (of zoiets) van gezinspastoraal Roeselare, je mag hem gerust bij mij komen halen want wij zijn er niets meer mee :-)mail gerust naar wendy.debels@gmail.comGroetjesWendywww.wendy-jonathan.be
Hallo, ik moet er eigenlijk dringend aan beginnen. Kunnen jullie het mij ook doorsturen? Heel erg bedankt en veel succes allemaal!!!groetjes,pdenecker@hotmail.com
Hoi,Zou je die teksten ook naar ons kunnen sturen? Mijn adres is e_decouttere@hotmail.comAlvast hartelijk dank!