TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
11-8-2007
|
13-6-2007 12:07:52
Hoi Joëlla
Aan de eretafel gaan we zeker naamkaartjes zetten, zodat het daar vlotjes verloopt wie waar zit. We hebben nogal een uitgebreide eretafel aangezien mijn ouders gescheiden zijn. Mijn vader is hertrouwd en mijn moeder brengt een "partner" mee om in de suite te lopen zodat ze niet alleen is, dus deze mag ook mee aan de eretafel. Bovendien heb ik een broer met vriendin. Aan de kant van mijn verloofde zelfs nog wat uitgebreider. Hij heeft 2 zussen en 1 broer. De broer en 1 van de zussen hebben een partner. Bovendien mogen de ouders van 1 van deze partners ook mee aan de eretafel, zodat ze niet ergens alleen moeten zitten. Vandaar dus naamkaartjes. Aan mijn vaders kant is er wat ruzie in de familie en zijn er mensen die ik zeker niet naast elkaar mag zetten. Vandaar ook daar naamkaartjes. De familie van mijn verloofde naast ouders en broers en zussen is heel klein. Slechts 2 personen aan vaderskant en 5 personen aan moederskant. Wij willen deze mensen samenzetten, maar zelf wil de familie aan moederskant dat eigenlijk niet. 1 persoon zeker niet. We gaan ze toch samenzetten, maar dus ook met naamkaartjes. Omdat het misschien een vreemd zicht is op sommige tafels wel en sommige tafels niet, gaan we misschien toch naamkaartjes zetten op alle tafels. Eventueel met de melding dat er onderling gewisseld mag worden of zo. We zijn er ook nog niet helemaal uit. Hopelijk is dit toch een hulp voor jou.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
Veerle
|
13-6-2007 12:10:24
Dag Joëlle,
bij ons hebben de mensen van de feestzaal gezegd van zeker aan te duiden wie aan welke tafel zit. Wie op welke plaats zit, was voor hen niet nodig aan de gewone tafels. Maar voor (onze) eretafals dan weer wel, kwestie dat wij zitten naast wie we graag willen. We hebben er even over nagedacht om inderdaad de mensen zelf te laten kiezen waar ze zitten (aan de door ons gekozen tafel) maar gaan uiteindelijk toch met naamkaartjes werken en iedereen een vaste plaats geven...
Veel succes en groetjes,
Veerle http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
|
|
Tania
3-5-2008
|
13-6-2007 12:18:58
Hey,
Volgens onze feestzaal is het ook beter gewoon per tafel de namen af te roepen, en de mensen dan te laten kiezen waar aan tafel ze precies gaan zitten. Blijkbaar worden naamkaartjes minder gebruikt tegenwoordig. Bij ons is echter het probleem dat mijn twee tantes al jaren ruzie hebben en geen woord spreken met mekaar. Dus ik denk dat wij om miserie te vermijden, toch naamkaartjes gaan gebruiken.
Groetjes, Tania
|
|
els
7-7-2007
|
13-6-2007 12:26:53
Wij gebruiken naamkaartjes. zijn vorig jaar naar een feest geweest waar dat niet het geval was, en was eigenlijk niet echt plezant... Zaten bij allemaal mensen die we niet kenden.
|
|
Veroniek
|
13-6-2007 12:42:37
Hoi
Ook wij gaan naamkaartjes gebruiken. Mijn schoonzusje doet aan kalligrafie en ze zijn echt héél mooi! Het is ook een deel van onze menukaart...
Maar waarom we het vooral doen is dat het toch plezanter is als genodigde, dat vonden wij! Ook wij zijn al naar trouwfeesten geweest met en zonder naamkaartjes en het was plezanter met de naamkaartjes. Omdat in het begin al een gemormel was van de plaatsverdeling. Als het bruidspaar de plaatsen aanduid, en rekening houdt met naast de partner te zitten, dan zijn ze tevreden en wordt er niet gezaagd... Ook kunnen ze als ze het echt willen nog wisselen hé!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
marjolijn
11-8-2007
|
13-6-2007 13:04:23
Wij hebben reeds het omgekeerde meemaakt dat er misserie was wanneer er naamkaartjes stonden. We verdelen ze aan tafel en ze zijn allemaal oud genoeg om te beslissen hoe ze zelf zitten. Zo hebben wij eigenlijk zelf nog niet veel problemen gehad + het is heel wat werk gespaard om al die namen te plaatsen. Het is soms heel moeilijk te weten naast wie ze graag zitten en het is al moeilijk genoeg om de tafels in te delen en naar iedereen zijn wens te doen.
|
|
lien
23-2-2007
|
13-6-2007 14:12:38
Ons huwelijk wordt op zich een losse bedoening. Daarom zijn we van plan om iedereen wel een tafel toe te wijzen, maar niet om naamkaartjes te zetten. Zo kiezen de mensen zelf naast wie ze plaats nemen. We willen ook niet dat iedereen gaat zitten waar hij wilt, omdat het anders een te ingewikkelde bedoening zal worden, en de mensen sowieso al automatisch een beetje zullen kiezen voor de tafelvorming zoals wij dat zullen doen:d.
Wij zijn zelf al naar trouwfeesten geweest waar er geen naamkaartjes stonden, en iedereen koos gewoon zelf zijn plek aan tafel, en dat is allemaal heel vlotjes verlopen!
Groetjes,
Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
Wendy
|
14-6-2007 13:00:06
Hey Joelle,
Wij hadden enkel aan de eretafel vaste plaatsen en gelukkig maar! Er kwamen tijdens de receptie al mensen bezorgd vragen of er vaste plaatsen waren want ze zaten er al mee in dat ze naast een bepaald iemand gingen moeten zitten.
Iedereen kiest dan ook zelf bij wie hij zit... bij ons is dat vlot verlopen
Groetjes Wendy
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|