TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
18-8-2007
|
13-6-2007 15:26:35
Eey Joke,
wij zijn ook gaan zien naar de Shamrock maar er was geen enkele zaterdag meer vrij in augustus (en wij zijn vorig jaar in mei gaan zien dus vroeg bij zijn is de boodschap). Ik vond het een mooie zaal maar sinds ze volledig vernieuwd is, vind ik ze wel minder gezellig zijn. Maar de feesten zijn er nog steeds in orde :-) Onze keuze is uiteindelijk gevallen op Maelstede in Kuurne wat naar mijn mening veel gezelliger is.
Groetjes Sofie 18/08/2007
|
|
Maaike
18-8-2007
|
13-6-2007 15:54:10
Hey Joke,
Wij trouwen deze zomer (18 augustus) in de Shamrock in tielt en zijn momenteel heel tevreden over de samenwerking. We kennen trouwens een aantal koppels die er al getrouwd zijn en zij zijn allemaal vol lof en verzekeren me dat ik er geen spijt van zal hebben.
In Aalter zelf heb je natuurlijk ook nog een aantal zalen. De meest bekende is ongetwijfeld Ten Dauwe, en dit heeft ook een goede naam. Maar die zaal was niet meer vrij op de dag van onze voorkeur, vandaar dat we daar niet echt verder geïnformeerd hebben. (We zijn trouwens eind januari, begin februari van 2006 beginnen kijken en toen was Ten Dauwe al voor meer dan de helft van de zomer van 2007 volgeboekt...) Verder is er ook het Biezemhof maar ik vond dat die zaal er nogal onverzorgd uitzag en verouderd.
Van waar ben je eigenlijk? Misschien kan ik nog wat zalen aanraden in de buurt...
Maaike
|
|
Joke
9-8-2008
|
13-6-2007 16:06:34
Hey Maaike, ik ben van Maria-Aalter, en woon om 1km van Ten Dauwe, maar ik vind deze zaal een kopie van 't Biezemhof, sterk verouderd dus!
|
|
Maaike
18-8-2007
|
13-6-2007 17:01:32
Hé, dan wonen wij redelijk dicht bij elkaar in de buurt. Wij wonen namelijk in Bellem en trouwen voor de kerk in Aalter. In Eeklo heb je ook nog Salons Mimosa, met een uitstekende reputatie. We zijn er zelf al naar een paar feesten geweest en het is er altijd heel verzorgd. Maar persoonlijk vind ik de Shamrock toch gezelliger (en net iets goedkoper, denk ik, maar dat weet ik niet meer zeker).
Groetjes Maaike
|
|
Joke
9-8-2008
|
13-6-2007 17:13:13
In Eeklo zijn w'ook reeds geweest, maar we vonden het niet zoals in Tielt, 't was een beetje té... Wij trouwen voor de kerk van M.Aalter. Hoe vallen de voorbereidingen mee voor't kerkelijk huwelijk, hoevaak heb je moeten samenkomen?
|
|
Maaike
18-8-2007
|
13-6-2007 17:40:05
De voorbereidingen vallen heel goed mee. We zijn de eerste keer bij de pastoor geweest om ons huwelijk aan te vragen. Hij heeft dan meteen alle papieren in orde gebracht en de nodige vragen gesteld (ondertrouw). Daarna zijn we één keer naar een verloofdenontmoeting geweest (bij ons was dat de vrijdagavond maar je hebt keuze tussen meerdere momenten) en dan zijn we nog één keer naar de pastoor geweest om ons misboekje te laten goedkeuren. Dat is allemaal in orde, dus moeten we gewoon nog eens onze definitieve versie van het misboekje bezorgen (mag gewoon in de bus).
|
|
lies
5-5-2007
|
13-6-2007 20:48:44
Hey Joke,
wij huwden op 5 mei 2007 en ons feest was in de Shamrock. Echt goed!! Niks dan positieve reacties!! Zelfs meer dan dat, veel van onze gasten zeiden nadien dat ze nog nooit zo'n goed feest hadden meegemaakt!! De bediening is super (en heel erg snel), het eten is subliem en de mensen zijn vriendelijk!!
En... je mag er je huwelijksnacht gratis doorbrengen in het bijhorende hotel!! Met gratis ontbijt.
Ik zou zeggen, ga ervoor!!! Jullie zullen jullie het niet beklagen!!
PS: Je moet wel zorgen dat je lange tijd op voorhand langsgaat! De zaal is lange tijd op voorhand volzet!!
Groetjes, Lies 05.05.2007
|
|
Isabelle
5-8-2007
|
13-6-2007 20:57:19
Hallo,
Wij zijn ook aan het overwegen om ons feest daar te geven. Ook al zijn we van Brugge we zijn reeds meerdere keren op feesten in de shamrock geweest en die waren telkens super. Het is dan ook zeker een aanrader. Weet ook wel dat je zeer lang op voorhand moet reserveren.
Veel succes Isabelle
|
|
freddy
|
28-6-2007 0:14:41
Dag Joke,
Ik was reeds in De Shamrock als videograaf voor een huwelijk.Heb er ook gegeten. Zowel de locatie als het eten is super. Door mijn werk ken ik uiteraard reeds veel feestzalen.Voor De Shamrock niet twijfelen !
Succes
Freddy
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|