TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
6-6-2008
|
13-6-2007 13:25:50
Hey Tania,
Dat lijkt me echt wel tof. Je kan er misschien best wel rekening mee houden dat het niet te veel zou storen ( mensen die elkaar niet goed verstaan of zo ). Maar als dit geen probleem is, go for it !!
Grtjs, Kelly
|
|
Aurélie
25-8-2007
|
13-6-2007 13:27:44
Dag Tania,
Ik vind dat een tof idee! Dan is het eens iets anders hé, een beetje entertaintment. Wat ik misschien wel zou doen is het kort houden, vb 1x 20 minuten. Want ik denk wel dat de mensen niet echt met elkaar gaan kunnen spreken als er djembé gespeeld wordt, en dat zou misschien op den duur een beetje lastig kunnen zijn. Je kan het bijvoorbeeld zien als een soort 'act' eerder dan als achtergrondmuziek? Enfin, dat is mijn gedachte hé! Groetjes en succes! Aurélie 25/08/2007
|
|
amalia
24-5-2008
|
13-6-2007 18:01:11
Hey, Dat is echt waar HEEEEEEEEEEEEEL tof. Bij mijn neef op het trouwfeestje zijn er 3 real Africans djembe komen spelen (niet tijdens receptie, maar tijdens het feest zelf). Het feest was ineens begonnen, want iedereen kwam dansen en probeerde mee te bewegen zoals de Africanen, was echt heeeeeeeeel tof. Dus als ik jullie was, zeker doen!!!
Groetjes Amalia
|
|
tamara
15-9-2007
|
14-6-2007 21:56:21
Echt doen!!!!!!
Het geeft meteen een heel persoonlijke toets en sfeer aan je feest! Ik heb ook even getwijfeld; ik ben buikdansleerkracht en dacht erover met mijn groep op te treden. De meeste die ik bevraagd hebben vonden het maar normaal dat er een optreden gedaan zou worden, dus ik trek even mijn trouwjurk uit en kruip in mijn bellydance kostuumpje voor 20 min!
Groetjes, Mara
|
|
Vanessa
|
25-6-2007 9:04:08
Hi Tania,
Vroeger speelde ik in een trio (piano, zang & percussie) en ik moet eerlijk zeggen, dat lukte juist op een receptie, pas op dat het inderdaad niet te druk is. Om een receptie neem je normaal achtergrondmuziek en ik denk dat je met de djembé's wel eens de achtergrond zal mogen vergeten...
als je trouwens een groepje zoekt voor je huwelijksreceptie, ik ken wel enkele groepjes, ook met het trio werken we nog steeds samen.
groetjes en een heel mooie dag toegewenst!
Vanessa
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|