Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

All inclu prijs van diner, drank en receptie?

13-6-2007 15:20:14
wat is ongeveer de prijs all inclu voor receptie, diner en drank per persoon?

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1282

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:29:20

Bij ons is dat 70 euro.
Groetjes,
Ilse

kim
26-4-2008
 Meld misbruik13-6-2007 15:30:53

Hoi,

Wij betalen voor de receptie all in ong 17 euro pp. Voor het diner all incl (aperitief, buffet, dessert, koffie en gebak en drank tot 4uur) is ong 65 euro pp. Hopelijk heb je hier een goed beeld bij.

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik13-6-2007 15:30:54

Bij ons is het ook 70,00€
Groetjes
Kelly

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:32:02

Hey Tilly,

De exacte prijs weet ik nog niet, maar voor de receptie is het +/- 26 euro en voor de mensen die naar het avondfeest komen is het voor receptie + diner + drank ongeveer 90 euro.

Groetjes

Lies

Caroline
1-9-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:36:03

hallo,
wij betalen voor de receptie ongeveer 28€ pp en voor de tweede receptie + diner + drank ongeveer 80€ pp. Voor het dansfeest zelf hebben we geen forfait en betalen we per consumptie.

Groetjes

Sofie
18-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:47:43

Eey Tilly,

de prijs van de receptie kan ik moeilijk zeggen aangezien ze het aantal flessen schuimwijn/fruitsap rekenen. Voor de hapjes betalen wij 12€/pp (dacht ik) maar dit is wel de uitgebreide versie.
Het menu + drinken achteraf kost ongeveer 70€ (afhankelijk van het menu je kiest, maar 70€ is een gemiddelde).

En zoals reeds gezegd trouw ik in Maelstede, Kuurne.

Groetjes
Sofie

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik13-6-2007 15:51:29

Hallo,
Wij betalen voor de receptiegenodigden 18 euro pp (1.5 uur, 8 hapjes, schuimwijn, vers fruitsap, lichte bieren en frisdrank), voor de avondgenodigden betalen wij denk ik 65 euro (receptie met schuimwijn en hapjes, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessert en koffie, wijnen en waters inbegrepen evenals frisdranken en lichte bieren en de drank tot 4.30). Hopelijk ben je hier iets mee...
Opletten dat er zeker water inbegrepen is want als het warm is, drinken mensen soms meer water en wijn en als je het water dan nog apart moet bijbetalen, kan dat serieus oplopen in prijs.
groetjes
Caroline

anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik13-6-2007 15:58:48

Hoi Tilly,

Wij betalen voor de receptie 18 euro per persoon. Iedereen krijgt bij het binnenkomen een wachtbordje met 5 hapjes en een glaasje schuimwijn.Daarna worden er nog eens zo'n 15 verschillende hapjes rond gebracht. Dan daarna worden onze avondgasten uitgenodigd (niet op receptie aanwezig). Voor hen betalen we 59 euro. Daarin is alles inbegrepen (app, eten, en drank tot het feest afgelopen is. geen forfaits vanaf een bepaald uur ofzo.)

groetjes
anneleen

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik13-6-2007 17:54:45

Wij betalen 50 euro per persoon. Hier zit in : Receptie (hapjes en drank), warm en koud buffet de hele avond lang, Soep de hele avond lang, dessertbuffet de hele avond lang en drank (inclusief speciale bieren en wijnen).
We eten zelf geen taart, daarom hebben we geen bruidstaart gekozen, maar anders was dit dacht ik 2,5 euro per persoon ofwel in de plaats van dessertbuffet.

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik13-6-2007 17:55:51

Wij betalen ongeveer een 100 euro per persoon
dat is voor receptie, koud en warm voorgerecht, soep, hoofdschotel en dessert, de drank is inbegrepen tot aan de koffie. Hoeveel er nog gaat bijkomen voor na het eten weten we nog niet.

Mieke
15/06/07

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik13-6-2007 18:55:24

wij geven 50€ uit aan de daggasten (receptie, buffet, dessertbuffet en drank) en 30€ aan de avondgasten (frietkraam en drank).

We heben wel heel prijsbewust rondgezocht. Overal waar we kwamen kon je kiezen uit enkele standaard formulles, maar in onze zaal vroegen zij ons wat wij wilden uitgeven per persoon. Bruno zei dat hij vanaf 50€ pp voor daggasten iets kon bieden, dus heeft hij daarrond gewerkt.

Wij zijn er superblij mee, want we krijgen nu hetelfde als op 2 andere plaatsen die we bekeken hebben, maar wel voor 1/3 van de prijs minder! Ook de zaal is erg mooi (een oude schuur, dus daar ook geen verschil met de andere feestzalen)

Groetjes, Mara

Claudia
23-8-2008
 Meld misbruik13-6-2007 19:02:08

Hoi Mara

Kan je mij soms het adres van die feestzaal eens doorgeven aub?

Mvg

Wendy
26-4-2008
 Meld misbruik13-6-2007 20:17:10

Dag Tilly

Bij ons zou het €15pp zijn voor receptie enkel (hapjes + drank), en tussen de 70 en 75€ in totaal voor de rest: receptie, soep, warm voorgerecht, hoofdgerecht, dessertenbuffet + bruidstaart en dranken (bier, wijn, frisdranken, koffie,...) tot 5u.
Afhankelijk van wat je kiest voor uw menu kan de prijs nog lager of hoger liggen.
Wij werken met drankenforfait: €10pp tijdens eten en €10pp voor dansfeest tot 5u. Je kon ook per consumptie betalen, maar dan weet je niet op voorhand hoeveel je het uiteindelijk kost.

Groetjes
Wendy

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik14-6-2007 7:37:12

Hi Tilly,

Wij betalen €22,90 voor de receptie en € 68,50 voor het diner. (drank inbegrepen tot het einde van het feest).
De prijs van het diner kan verschillen door de keuze van het menu. Bij ons in de feestzaal is dit 1 van de duurste menu's.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik14-6-2007 8:04:41

Hey,

Bij ons is het 11,5 all in voor de receptie (zijnde schuimwijn, 7tal hapjes pp, 1,5 uur) en ongeveer 56-57 euro voor de menu (hangt nog af van onze keuzes). De menu is ook all in, met voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet, koffie, alle dranken tijdens de maaltijd, alle dranken tijdens het avondfeest en broodjes voor het avondfeest. Het is wel ongeveer de beste prijs die we gevonden hebben (of prijs-kwaliteit verhouding).

Groetjes en veel succes nog,
Tania

els
7-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 12:49:32

45 euro per persoon: aperitief met hapjes, 5 gangen menu met aangepaste wijnen, dessert en koffie.
een Fles Italiaans bruiswater (1 liter) kost 5 euro extra. Lijkt me heel goedkoop als ik de rest zo zie!

Astrid
21-6-2008
 Meld misbruik15-6-2007 17:18:59

Wij betalen 72 euro per persoon voor het avondfeest met receptie, voorgerechtenbuffet hoofdgerecht aan tafel en dessertenbuffet. Drank is tot 3u inbegrepen

Groetjes
Astrid

Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik17-6-2007 11:43:22

Els,

mag ik vragen welke zaal U hebt?

MVG
Tilly

Ilse
26-7-2008
 Meld misbruik15-7-2007 13:59:43

Wij betalen 45,20 voor aperitief met 2 koude en 2 warme hapjes, italiaans buffet, dessertenbuffet en drank inbegrepen! Leuke brasserie op zicht St-Jean te Oud-Heverlee. Met uitzicht op Zoet Water!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info