Terug naar overzicht
ik zou dit ook wel willen weten en als het kan omgeving Bruggegroetjes melissa20.07.2007
hey, Ik heb mijn pennen laten graveren bij iemand van ebay (van hasselt).Hij stuurt ze ook op via de post.Hier zie je zehttp://stores.benl.ebay.be/ABC-Saartjes-unieke-geschenk... Groetjes, Els14/07/2007
Hey Lindsay,Ik weet niet van welke omstreken je bent maar in Antwerpen centrum kan je terecht bij Pen & Pencil of Penworld.Ik heb vrijdag zelf balpennen besteld met gravure met de naam van de getuigen.Ik heb gekozen voor zilverkleurige Parker balpennen en die hebben mij rond de 8 € (met gravure) gekost, je kunt er natuurlijk duurdere kiezen zoals Parker balpennen van rond de 50 € maar dat vond ik persoonlijk een beetje veel.De verkoper heeft wel gezegd dat graveren op een zilvere pen niet zo duidelijk is en dat je ook kunt kiezen voor gekleurde Parker balpennen want op gekleurde balpennen is de gravure blijkbaar duidelijker en die zijn dan rond de 6 € maar ik vind zilverkleurige net iets mooier. Da's persoonlijke keuze natuurlijk.Veel succes!Groetjes,Vân en Michel07/07/07