Terug naar overzicht
Hoi Sofie,ik ben tot nu toe enkel een proefkapsel gaan laten doen. Ik moest mijn eigen spullen meenemen en ik vond het kapsel echt maar niks, daar moest ik 30€ voor betalen!!!!!!Daar zien ze me nooit meer terug.Ik heb nu een afspraak bij dilio-elegance, maar ik heb eigenlijk nog geen idee van de prijs. Op de site staan enkel de prijzen voor knippen en kleuren, en die lijken me niet overdreven hoog.Groetjes, Mara
Hoi, ik ben naar mijn gewone kapster geweest en heb 10 euro betaald voor mijn proefkapsel. Ik was er heel tevreden over. Groetjes,ilse
Hoi SofieIk betaalde voor mijn proefkapsel 26 euro en het was héél mooi en alles kwam van bij de kapster. Als ik bloemen of parels in mijn haar wil, moet ik er wel zelf voor zorgen... Wat normaal is, want de kapster kent mijn smaak niet en weet niet wat ik in mijn haar wil. Ben er zelf nog niet uit of ik nog iets in mijn haar steken...GreotjesVeroniek20 07 2007
Hallo,Ik betaal voor mijn proefkapsel (inclusief balayage) 50 € en de dag zelf maximum 25 € (hangt beetje af van de duur).Voor de make-up betaal ik 15 € de dag zelf en 10 € voor de proef.Ik had heel wat meer gerekend, maar ben blij verrast dat het maar die prijzen zijn.Groetjes Nele29/09/2007
Voor mijn eerste proefkapsel betaalde in 10 euro en voor het tweede (toen werden er krullen ingedraaid en is m'n haar zelfs nog bijgeknipt) 15 euro.Voor make-up betaalde ik ongeveer 20 euro.
voor de visagiste moest ik 200€ betalen,is alles in en keer betaald. de kapster vraagt 150€,ik vind het wel veel en voel me niet goed bij de kapster,ben nog niet gegaan voor proefkapsel,maar het moet volgens haar zin allemaal gaan!
Hoi,laten jullie eens weten waar en bij welke kapper jullie precies gaan? Iemand uit Oost-Vlaanderen? Ik ben ook nog op zoek, vandaar...Groetjes!Saartje28/06/08