Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tatooprobleem

13-6-2007 22:31:48
Hallo,ik zit met een ambetant probleem waar ik dringend een oplossing voor nodig heb.Vrijdag 22 juni volgende week dus ga ik trouwen.Ik heb een jurk met blote schouders maar kheb een tatoohartje van 3 cm das een jeugdzonde en kwil niet dat die zichtbaar is!Kheb al camouflagestick geprobeerd maar tkomt erdoor!En een pleister is ook niet echt mooi.Weet iemand nog andere oplossing voor mij?Help het is dringend x

anneke
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 623

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik14-6-2007 7:49:53

hallo anneke,

wij trouwen ook op 22 juni en ik heb ook een tattoo van ongeveer 15 à 20 cm. Ook ik heb een kleed met blote schouders, maar bij mijn kleed zit er een stola bij, misschien kan je ook opteren voor een stola, zodat je tattoo op het gemeentehuis of in de kerk bedekt blijft...

groetjes
wendy
22-06-2007

Elke
28-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 8:37:57

Hey,

Informeer eens bij een goede apotheker. Er zijn zeker crèmes zoals dermacover die 'oneffenheden' van de huid bedekken!
Een stola kan je natuurlijk altijd dragen.

Groetjes,

Elke
28/7/07

Katrien
1-9-2007
 Meld misbruik14-6-2007 12:15:06

heb op het forum al eens gelezen dat ze bij de Di coverderm verkopen en dat zou ook tatoos bedekken. Geen idee of het werkt maar misschien het proberen waard.

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 21:25:04

hoi

Waarom zet je er geen kristallen steentjes over (bv ook in de vorm van een hartje??) Is een extra juweeltje en zo valt de gekleurde of zwarte inkt niet zo op (je kan die steentjes oa halen bij swarovski dacht ik) want ik vrees met camouflage ed voor vlekken of dat het nog zichtbaar gaat zijn (ik beeld mij al allerlei accidentjes in) Ik zelf heb er ook 2 (heb er wel geen spijt van) 1 op de onderrug (maar deze zie je niet onder mijn kleed ze staat juit laag genoeg (juist boven mijn billen ;-p)
en een 2 de is een cyaan blauwe ster in mijn nek. maar het stoort me niet ik heb een speciaal kleed en mijn haar wordt ook speciaal opgestoken (soort van hanekam moeilijk uit te leggen... pony bol naar achter. hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel want het klinkt raar) en dus komt deze tattoo soms eens piepen maar het heeft wel iets...Het past bij me.
Hopelijk heb ik je een ideetje kunnen geven waar je iets mee bent...

Groetjes El
07/07/07

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik16-6-2007 21:27:40

hoi,
wij trouwen op 21september en ook ik heb op beide bovenarmen kleine tattoos staan,ik heb er ook een stola bij genomen om ze te bedekken in het gemeentehuis
groetjes vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...