Terug naar overzicht
hallo anneke,wij trouwen ook op 22 juni en ik heb ook een tattoo van ongeveer 15 à 20 cm. Ook ik heb een kleed met blote schouders, maar bij mijn kleed zit er een stola bij, misschien kan je ook opteren voor een stola, zodat je tattoo op het gemeentehuis of in de kerk bedekt blijft...groetjeswendy22-06-2007
Hey,Informeer eens bij een goede apotheker. Er zijn zeker crèmes zoals dermacover die 'oneffenheden' van de huid bedekken! Een stola kan je natuurlijk altijd dragen.Groetjes,Elke 28/7/07
heb op het forum al eens gelezen dat ze bij de Di coverderm verkopen en dat zou ook tatoos bedekken. Geen idee of het werkt maar misschien het proberen waard.
hoiWaarom zet je er geen kristallen steentjes over (bv ook in de vorm van een hartje??) Is een extra juweeltje en zo valt de gekleurde of zwarte inkt niet zo op (je kan die steentjes oa halen bij swarovski dacht ik) want ik vrees met camouflage ed voor vlekken of dat het nog zichtbaar gaat zijn (ik beeld mij al allerlei accidentjes in) Ik zelf heb er ook 2 (heb er wel geen spijt van) 1 op de onderrug (maar deze zie je niet onder mijn kleed ze staat juit laag genoeg (juist boven mijn billen ;-p)en een 2 de is een cyaan blauwe ster in mijn nek. maar het stoort me niet ik heb een speciaal kleed en mijn haar wordt ook speciaal opgestoken (soort van hanekam moeilijk uit te leggen... pony bol naar achter. hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel want het klinkt raar) en dus komt deze tattoo soms eens piepen maar het heeft wel iets...Het past bij me. Hopelijk heb ik je een ideetje kunnen geven waar je iets mee bent...Groetjes El07/07/07
hoi,wij trouwen op 21september en ook ik heb op beide bovenarmen kleine tattoos staan,ik heb er ook een stola bij genomen om ze te bedekken in het gemeentehuisgroetjes vanessa