Terug naar overzicht
Een dikke proficiat Annelies!Ik herkende jouw gevolens meteen bij het lezen van dit verslagje...En de raad van Annelies kan ik alleen maar mee onderschrijven: GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN, ...Elsal 19 dagen gehuwd ;-)
HI Annelies!Allereerst van harte gefeliciteerd.. net als Els herken ik exact wat je over je gevoelens zegt.. wij waren ook mega bang voor het weer op 26 mei, bij ons huwelijk, en het is een fantastische dag geworden... hadden kleine maar persoonlijke lunch & namiddagfeest in beperkte kring (uiteindelik heeft het nog wel tot 23u gedauurd :)) en hebben de 3 kinderen nauwelijks gezien, ze hebben heel de namiddag buiten gespeeld in de reuze tuin, die we voor ons alleen hadden..en wij hebben ook met volle teugen genoten van het schitterende privé-terras dat we ter beschikking hadden.We hebben ook enorm genoten van onze 10-daagse reis naar Rhodos, prachtig weer en genieten met onze meid van 4.5 erbij.. 't was een zalige vakantie.. zo leuk dat we al beslist hebben volgend jaar iets soortgelijks te doen :)En ook al zeggen ze dat getrouwd izjn geen verschil maakt.. ik voel me gewoon nóg gelukkiger :)GroetjesEva ook 19 dagen getrouwd :)
Hoi AnneliesEen dikke proficiat met je huwelijk.GroetjesRebecca11.08.07