Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen op het internet

14-6-2007 14:37:10
Hey bruidjes,

ik heb eindelijk bruidschoenen gevonden die ik mooi vind ... op het internet. Bij de collectie zelf vind ik niet terug waar ze de schoenen verkopen. Ik heb hier al een paar keer de schoenenwinkel 'Gabrielli' te Roeselare zien verschijnen, maar op hun website vind ik niet terug welke collecties ze daar juist hebben ...

Ik zou de schoenen via internet kunnen bestellen, maar ik heb nogal 'moeilijke' voeten en kan dus niet alle schoenen aan (hoge wreef).

Weet er iemand welke collecties ze verkopen in Gabrielli? Het gaat over 'Nina Fiarucci' schoenen 'Claudia'.

Bedankt.

Elke
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 384

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik14-6-2007 15:27:14

Bij gabrielli hebben ze enorm grote keuze aan merkschoenen, maar of ze die hebben weet ik niet. Wat je best kan doen is eens bellen naar daar. Dan weet je het meteen en heb je nog geen verplichtingen he.

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik14-6-2007 18:28:27

Hoi
Je moet eens kijken op www.gabrielli-roeselare.be of anders eens bellen op 051/21 05 35

GROETJES
SOPHIE 18 04 2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...