Terug naar overzicht
Hoi Vicky, Dit vond ik op internet en dit gaan wij ook doen:Een kleine zin, een groot verhaalin je eigen woorden, je eigen taalal wat je kwijt wil, laat het ons wetenzodat we geen enkel momentvan de mooiste dag van ons leven vergetenDaaronder een foto en onze naam.Wij plakken dit op het eerste blad van het gastenboek maar we zetten dit blad ook in een kader ernaast. zodat iedereen het goed kan zien en als het boek open blijft liggen op de laatste pagina waar geschreven is, zie je de tekst anders niet meer.Ik wens je een schitterende dag toe overmorgenSophie 18.04.2008
Hey vickyHier ook een bruidje dat overmorgen trouwt!!Wij hebben ook een gedichtje erbij gezet:Ook als straks iedereen is uitgefeest, zouden we graag weten wie er is geweest.Wilt u daarom een groet, wensof tip om gelukkig te blijvenaan de rechterkant in ons gastenboek schrijven.Wilt u er ook even op letten, uw naam erbij te zetten.En bent u klaar met schrijven, graag ervoor zorgen dat de pennen achter blijven.Voila! Ik wens je veel succes zaterdag en geniet ervan!!groetjesnadia16-6-07