TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
|
|
mieke
1-9-2007
|
14-6-2007 17:58:38
hey sara,
ik heb ook een rode trouwjurk: 'Hellen' van Rembo Styling (www.rembo.be en dan naar collectie gaan). Toen ik mijn jurk ging kiezen zeiden ze in de winkel trouwens dat je de verschillende jurken (van rembo in ieder geval) ook in verschillende kleuren kunt krijgen, dus als je een jurk ziet die je heel mooi vind, kan je misschien eens vragen of ze die ook in een andere stof/kleur maken. In ieder geval al veel succes!
Groetjes, Mieke
|
|
Ilse
17-8-2007
|
|
|
Lien
21-7-2007
|
14-6-2007 18:03:26
Een vriendin van mij is getrouwd in een prachtige rode jurk... Ze heeft hem gekocht via le chapeau in antwerpen. In het wit gepast, en in het rood besteld... Een risico dus, maar het was prachtig!!! Als je dat durft (bestellen in een kleur waarvan je alleen een stofstaal hebt gezien...) dan heb je heeeeel veel keus volgens mij.
Veel succes! Lien
|
|
carry
18-8-2007
|
14-6-2007 19:05:01
hey Sara,
Mijn rode trouwjurk komt van cymbeline is een merk van parijs. Ik heb hem gekocht bij lilianne claes. Je kunt hem bekijken op de site van www.cymbeline.com , bij collectie 2007, p5 Het is de lange niet de korte.Ik vind hem supermooi!!
Groetjes en veel succes met je zoektocht,
Carry
|
|
Katty
27-7-2007
|
14-6-2007 21:11:31
ik trouw op 27/7 en heb een rode trouwjurk van het merk linea rafaelli, een prachtjurk, hij staat op de site in 3 verschillende kleuren maar hij paste me het best in het rood, vooral omdat mijn haar altijd rood geverfd is, zeker rondkijken en je vindt wel iets, wanneer trouw jij ?
|
|
Lies
30-6-2007
|
15-6-2007 9:13:36
Hey!
ik laat mijn trouwjurk maken, en ook volledig in het rood! Wel leuk om te merken dat er nog bruidjes hiervoor gaan!
In mijn zoektocht in het begin kwam ik ook nog op deze site terecht, 't is wel een winkel in Nederland, maar leek mijn in elk geval de mooite, ben er zelf wel niet geweest, maar wie weet vind je daar wel je droomjurk!
http://www.assepoesterfeestkleding.nl/ bruidsmode_trouwen_in_het_rood.html
(Je moet 'em helemaal aan elkaar plakken, ik heb hem gesplitst omdat anders heel de tekstkolom te breed wordt zoals hier beneden al gebeurd is!)
Veel succes! Lies 2 en 30 juni
|
|
Jenny
12-9-2008
|
15-6-2007 9:31:51
Hey Sara,
Als je kijkt op de website van Pierre-Yves in Aalst, dan kan je bij suitekleding van zijn eigen collectie ook een prachtige rode jurk vinden in een zijdeachtig stofje denk ik. Het staat bij suitekledij maar zou zo als trouwjurk kunnen dienen. Het is wel een simpel model maar heel mooi vind ik zelf.
Groetjes, Jenny
|
|
Lies
27-10-2007
|
15-6-2007 10:19:09
Hey Sara,
Ik heb ook een rode jurk!
Ik wou liever geen jurk uit een collectie, hoewel ik die van cymbeline aangehad heb en echt wel heel mooi vond. Maar ik wou liever iets 'unieker' omdat ik het idee dat iemand anders in net dezelfde jurk zou trouwen een beetje raar vind. Ik ben ook bij Pierre Yves geweest en daar hebben ze een eigen collectie die ze helemaal naar jouw smaak kunnen vermaken, ook in de kleur die jij wilt. Ik heb dus een bustier en rok in het wit gepast, daarna hebben ze mij en de jurk zo goed mogelijk in rode stof gewikkeld om te zien of het mij stond (iedereen was het er trouwens over eens dat het rode veel mooier was dan het witte). Ik ga volgende week mijn jurk voor het eerst passen. Het zal echt een verrassing worden!
Veel succes bij je zoektocht. Ik kan je alvast aanraden om eens bij Pierre Yves langs te gaan!
Groetjes!
Lies
|
|
carry
18-8-2007
|
15-6-2007 12:22:20
Hey Lies, Dat is waar wat je zegt van die jurk van Cymbeline. Ik heb deze wel gekocht. Omdat ze er heel snel een stop op zetten om dit te vermijden, bij Lilliane Claes zouden er maar 3 verkocht worden,omwille van de reden die jij aanhaald.
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee, en ben er van overtuigd dat er niet al te veel bruidjes in deze rode jurk zullen rondlopen.
Groetjes Carry
|
|
Lies
27-10-2007
|
18-6-2007 11:22:17
Hey Carry,
Was niet verkeerd bedoeld hoor. Het is op zich sowieso al een vrij unieke jurk die je niet vaak zal zien. Ik vond ze heel erg mooi, maar ik wou graag een jurk met bandjes, daarom heb ik ze uiteindelijk niet gekocht.
Groetjes en veel plezier met jouw rode jurk!
Lies
|
|
Ilona
24-5-2008
|
19-6-2007 15:30:48
Ik was ook op zoek naar een rode jurk, daar had ik altijd al van gedroomd, en ik ben nogal vrij bleek van huid, dus een witte/bleke jurk is niet echt ideaal. Maar ik geef het op. Ik ben begonnen bij pierre yves, omwille van die rode jurk op internet, met een gladde stof, maar toen ik daar was, wisten ze niet waar ik het over had, ze hadden geen enkele rode jurk. Linea rafaeli komt ook totaal niet ter sprake, ik wil niet in m'n eigen suite lopen. Ik gruwel ook van die kreukstof. M'n laatste hoop was assepoester in nederland, daar ben ik zaterdag geweest. Ook een teleurstelling. Vriendelijk meisjes, daar niet van! maar ook gewoon overal dezelfde kleedjes, linea raffaeli, dezelfde suitekledij als overal eigenlijk. Bij le chapeau ben ik ook geweest, en qua model had ik daar ook een mooie jurk gezien, maar toen ik vroeg of dat eventueel ook in het rood kon, bekeken ze mij alsof dat het meest idiote was dat ze ooit gehoord hadden. Cymbeline heeft wel enkele mooie jurken, maar slechts enkele rode en niet echt mijn ding. Hier in Leuven is een winkel die zelf kledij maakt, maar daar begint het ook pas rond de 2000 euro... En da's toch wel veel geld. Ik heb langzaamaan m'n zinnen gezet op een kort kleedje en hoop daarmee iets te vinden dat uniek is. Ik het iets gezien in't goudkleur, kort, kaat tilley, maar de prijs is er ook naar! Dus ja, voor mij verloopt de zoektocht ook moeizaam.
|
|
Sara
13-10-2007
|
19-6-2007 18:00:45
Ilona, ik heb ondertussen een winkel gevonden waar ze prachtige modellen hebben en alles in verschillende tinten rood kunnen krijgen, tegen een schappelijk prijs. Het is wel in Neerpelt (limburg). De winkel heet sapristi www.sapristi.be . Ik ben gewoon verliefd op de jurk op hun webpagina...
|
|
catherine
22-9-2007
|
20-6-2007 8:14:01
Hey bruidjes, Ik was ook op zoek naar een rode jurk, maar uiteindelijk is het een rode bustier met een ivoren rok geworden, hoewel ik lang getwijfeld heb tussen deze (amour van tomy marriage) en nog een andere prachtige helemaal rode jurk. Uiteindelijk vond ik 2 delen makkelijker dan een kleed in 1 stuk. Ik heb mijn jurk gekocht bij Au Louvre op de Vlaamsesteenweg in Brussel, maar ik heb gezien dat ze bij Clair de femme dezelfde hebben, en ook nog eens een grotere collectie gekeurde jurken hebben. Mijn reactie komt misschien wat laat, maar ik hoop dat jullie er nog wat aan hebben.
Groetjes, Cat 22/09/07
|
|
Ilona
24-5-2008
|
22-6-2007 10:24:57
Hey Sara,
dilemma, dilemma! ik ging morgen (zaterdag) naar antwerpen gaan, om een laatste ronde "le chapeau" en kaat tilley te doen en waarschijnlijk ook om te kopen, maar je hebt me doen twijfelen of ik nu toch niet eerst nog naar sapristi zou gaan. op hun website staat toch echt niets he! Hebben ze linea raffaelli daar? En is het een grote winkel? Ik had m'n zinnen nu gezet op een kort kleedje, maar zouden ze daar ook veel keuze in hebben (ik moet er natuurlijk maar één juiste vinden he ;-)). En hoe liggen de prijzen? Als het boven 1500 gaat moet het echt wel al compleet mijn goesting zijn, of ik ga voor die van kaat tilley... Hier op het forum stond ergens dat je moest betalen om te passen bij sapristi??? is dit waar???
Alvast bedankt, Ilona
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|