Terug naar overzicht
hallo voor de ouders heb ik een kleinere vorm van onze huwelijkskaars laten maken met ook daarop onze namen en huwelijksdatum. Voor de getuigen heb ik een speciale zakdoek laten maken met daarop een foto van ons en onze namen en huweliksdatum. Ik heb dit gedaan omdat ik geen standaard cadeau wou geven zoals een gegraveerde balpen. Een zakdoek kan ook iedereen gebruiken hégroetjes melissa20.07.2007
wij nemen als bedankjes bedrukte kaarsen, de gasten krijgen een kleintje, de getuigen, en iedereen die meer verdient krijgen een grotere, kijk eens op de site http://ideekaarsen.be/ wij geven de getuigen enzo windlichten, grote uitgeholde kaarsen waar je een theelichtje inzet, de foto en tekst weerkaatsen dan op de muur.
Hey,Wij zijn 2 weken geleden getrouwd. We hebben de getuigen elk een dreamcatcher gegeven en 2 humoristische boeken rond seks en relaties. We hebben erbij gezegd dat "al onze dromen vandaag zijn uitgekomen en we hopen dat dit hen op weg helpt om ook hun dromen waar te maken". Ze waren er alvast heel blij mee en iedereen vond het origineel.De ouders hebben we een zilveren fotokader gegeven met een foto van ons en een toepasselijke liedjestekst (die we ook gebruikt hebben als dans met ouders na openingsdans).groetjes,Wendy2 juni 2007
voor onze ouders geven wij een bon voor te gaan eten. de ene getuige ( man ) krijgt een fles wijn en voor de andere getuige( mijn nicht) kijken we voor een bon voor een gelaatsverzorging ofzo