TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lies
5-5-2007
|
14-6-2007 19:53:02
Hey Nathalie,
ik zal voor u duimen zaterdag! Tzal al bij al wel meevallen zeker?! Indien je twijfelt, neem er dan een foto van en mail hem door naar enkele bruidjes van het forum (doe hier een oproep wie uw foto wil beoordelen!!). Iedereen zal wel eerlijk antwoorden en dan ben je misschien ook meer op je gemak!!
Alvast veel succes!! Lies 05.05.07
|
|
Anne
21-9-2007
|
14-6-2007 20:16:03
Hey,
Ik had je vorig berichtje ook gelezen en was verdrietig met jou mee, heb dat ook ooit meegemaakt dat de kapster men haren had verbrand en van halflang naar 2 cm op men hoofd heeft moeten knippen ! Ik vind het een heel goed idee van nog eens een proefkapsel te gaan doen, zo kan je ten minste verder met een gerust hart naar je trouwdag uitkijken, en zoals Lies zegt, maak een fotootje en doe een oproep hier, we zullen zeggen wat we ervan vinden. Op mijn mening mag je zeker rekenen. Lieve groetjes en hou je flink. Anne 21.09.07
|
|
tamara
15-9-2007
|
14-6-2007 21:23:42
Hey Nathalie,
ik kan volledig aan je verhaal inkomen! Mijn haren zijn ook heilig voor me! Vorig jaar ben ik ook "mijn puntjes" gaan laten knippen, maar ik had er bij gezegd 'zodat het terug gezond is', neemt die me daar mijn paardestaart bijeen en knipt die af!!!!!!!!!!!! Ik kreeg nog net geen hartaanval, zomaar ineens bijna 20 cm eraf! Ben er ook echt ziek van geweest, ik ben zelfs dreadlocks gaan kopen en heb er inzetstukken van gemaakt!
Ik ben terug beginnen sparen. Wat ik doe is vitaminen B nemen, dat helpt de groei van haren en nagels. Ik neem om het half jaar een kuur van een maand of 2. In die maand groeit mijn haar dan dubbel zo snel en zie je meteen een echte spurt in de lengte!
Je kan die vitaminen in tablet-vorm kopen in het kruitvat en de Di, waarschijnlijk ook in bio- en kruidenwinkels en de apotheker.
Groetjes, en nog veel succes zaterdag! Mara
|
|
Wendi
30-6-2007
|
15-6-2007 9:00:24
hé meisje, ik heb je berichtje vorige keer ook gelezen. Ik vind het ideetje van die oproep ook goed, op mijn mening mag je rekenen. Zelf durf ik niet naar de kapper gaan,want mijn haar is ook kapot, begin zelfs grijze haren te krijgen (al ben ik nog maar 25) en heb een kapper die liever kort haar ziet. Maar aangezien we binnen 2 weken trouwen en ik ook heel lang moet sparen... nee, dank u. Hou in elk geval de hoop op en laat hier iets weten,é.
Groetjes, Wendi
|
|
Veroniek
|
15-6-2007 10:52:15
Hoi Nathalie
Ook ik heb je vorig berichtje gelezen en ik zit ook enorm met je in. Het enigste dat we nu kunnen doen is je opbeurende berichtjes geven, maar voor de rest kunnen we niet veel en dat vind ik eigenlijk wat jammer!
Ook ik heb lang haar en spaar vanaf mijn 15de (ben nu 25) en zou het ook héél erg vinden moesten ze mijn haren knippen. Het beste zou zijn dat je je erover zet, maar dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd!
Morgen ga je een nieuw proefkapsel doen en ik hoop dat het meevalt! Doe zoals Lies zegt en maak een foto en vraag wie hem wil beoordelen. Ik wil dat gerust doen (vserraes@hotmail.com), bij deze heb je mijn emailadres...
KOP OP en veel sterkte nog!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
15-6-2007 13:17:30
Ga vol goeie moed zaterdag naar de kapper en probeer positief te denken. Ik heb ook haar tot op mijn schouders en mijn kapster zegt dat je dat heel mooi kunt opsteken.
Groetjes en veel succes
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|