TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
melissa
20-7-2007
|
14-6-2007 21:06:43
hallo ik zelf trouw op 20.07.2007 als uittrede lied hebben wij gekozen voor het lied 'from this moment' van Shania Twain. Als uittrede lied hebben wij gekozen voor het nummer 'power of love' van Celine Dion
hopelijk ben je hier een beetje mee geholpen
groetjes melissa 20.07.2007
|
|
nicky
30-9-2007
|
14-6-2007 22:30:38
ik kan je wat ideen geven die ik ook heb opgeschreven voor onszelf. the time is now van moloko lean on me van al jarreau eric clapton heeft enkele mooie noordkaap; ik hou van u en geef me een kus stand by me : ben E King have a little fait in me : john hiatt Lovely day: Out of Eden ( is een gospelgroepje) wind of change: the scorpions Let`s stay together: Al green Kiss from a rose : Seal
hopelijk helpt dit je
|
|
Wendi
30-6-2007
|
15-6-2007 8:45:52
ej Sofie, wij hebben nog 2 weekskes te gaan. Als intredelied hebben we (de niet erg originele) Wedding March van Mendelssohn genomen en als uittredelied My endless love van Lionel Ritchie en Diana Ross. Groetjes, Wendi
|
|
Tineke
13-7-2007
|
15-6-2007 11:53:02
Hallo,
Hihihi , wij trouwen ook op vrijdag de 13de juli. Zo hadden we tenminste nog wat keuze uit zalen. Niet veel mensen zouden deze datum kiezen denk ik, maar wij toch wel zo te zien. Wij hebben dit dan ook verder doorgetrokken in onze uitnodigingen. Wij hebben een foto met ons in de achtergrond en een zwarte kat vooraan. Ook aan de tafels gaan we verder in dit thema.
Bij nemen als intredeliedje: 'You are so beautiful' van Jo Cocker en als uittrede 'A whole new world' By the way, wij trouwen in Oekene
groetjes
Tine
|
|
Angie
14-7-2009
|
15-6-2007 18:15:10
Hey,
Bij ons heeft mijn vriend beslist dat hij me de kerk wil zien binnenkomen op Angels van Robbie Williams en als we de kerk uit gaan zal dat waarschijnlijk op Come away with me van Norah Jones zijn.
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|