TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
15-6-2007 8:43:24
Hoi Chantal,
wij hebben gekozen voor de mensen van Amantes. Ze zijn écht goed, luister eens naar de demo's op hun website http://www.amantes.be
Ze zijn van het Antwerpen, maar wij trouwen ook in jullie regio, nl in Sint - Niklaas, dus dat zal geen probleem zijn he.
Groetjes en succes
Sarah 15*09*07
|
|
Wouter
|
15-6-2007 9:33:21
Hey, Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nummers. We spelen onderandere op huwelijksfeesten/missen. We spelen verzoeknummers en de nummerkeuze zal volledig in afspraak met het koppel genomen worden.
Meer info/muziek: www.duas.be Indien nog vragen mag je gerust mailen.
Referenties: zie site
Mvg
Wouter Duas
|
|
kyra
5-7-2008
|
15-6-2007 22:26:41
Hey chantal, Ik ben zelf zangeres en luister regelmatig huwelijksmissen op. Qua begeleiding werk ik ofwel met viool en harp of met piano. Graag meer info? Kyra.cuypers@skynet.be
Groetjes Kyra
|
|
veerle
21-6-2008
|
15-6-2007 23:55:50
Hey, Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar het prijskaartje van zo een live-groepje. Hebben jullie hier een idee van?
Groetjes
|
|
Veronique
1-9-2007
|
17-6-2007 11:14:48
Hey ,
wij trouwen ook op 1 september - met live muziek. We betalen hier 250 euro voor. Maar dit lag al vast van in december vorig jaar. Ik denk om nu nog iemand te vinden, dat het al een beetje te laat is. Maar je kan proberen he!
|
|
Tom
|
18-6-2007 15:38:18
Dag Chantal
Ik speel bij het Koperkwintet Imperial Brass (www.imperialbrass.tk ), een koperkwintet dat ook vaak samenwerkt met een zangeres en wij zijn nog vrij op 1 september in de voormiddag. Contacteer me gerust voor meer info! Je vindt ons trouwens ook terug op deze site onder www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten . Vriendelijke groeten, Tom Vanleeuwen tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
Christophe
|
18-6-2007 22:01:54
Hallo Chantal,
Ga eens een kijkje nemen op www.elmevents.be misschien spreekt dit je wel aan.
Met vriendelijke groeten,
Christophe
|
|
Vanessa
|
21-6-2007 16:13:12
Hallo Chantal,
Wij verzorgen al enkele jaren huwelijksvieringen. Als je graag wat meer info wilt, kan je me altijd een mailtje sturen: vanessa.loncke@telenet.be
Zangeres: backing vocal bij Kate Ryan Pianist: pianist bij Roxanne
Groetjes,
Vanessa
|
|
ilse
|
23-6-2007 15:25:16
Hallootjes!
In de zomer zongen Steve en Ilse voor ons. Een echte aanrader. Ze hebben veel liedjes in hun repertoire en zijn niet duur. Beiden zingen ze en spelen op de gitaar. Er lukten, als ik mij niet vergis, ook al enkele liedjes op de piano. Je kan Ilse mailen op ilse_herinckx@hotmail.com
Veel geluk!
Groetjes, Nadine
|
|
Ilse
|
25-6-2007 12:16:09
Dag Chantal,
Mocht je op zoek zijn naar iets origineels, moet je zeker eens naar www.yune.be surfen !
Groetjes en succes, Ilse
|
|
Vanessa
|
21-7-2007 10:57:43
hi, je kan altijd contact opnemen met mij, Vanessa Loncke. Wij, Tim & Vanessa, verzorgen al jaren huwelijksvieringen.
mail gerust: vanessa.loncke@telenet.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|