Terug naar overzicht
Helaba,Awel ik ben heel blij voor jullie dat je het gewonnen hebt, is toch wel een mooi begin hé. Veel plezier met het rondtoeren met de cabrio. En veel plezier en geluk met jullie dag morgen. Genieten zou ik zeggen, en laat ons nadien iets weten hé. Lieve groetjesAnne21.09.07
Hi Véronique,Hier nog een bruidje dat 3 weken geleden de cabrio heeft gewonnen. 't Is toch een leuke extra hé (wij hadden ook al een autootje).Vergeet vooral je foto niet in te sturen, dan maak je nog kans op een 2de huwelijksreis!Veel succes morgen en we duimen voor goed weer . Kan nog allemaal hoor (bij ons hadden ze ook megaslecht voorspeld en we hebben uiteindelijk een heel mooie dag gekregen!)Liefs,Els
Goh, das tof voor jou. Ik heb meegedaan maar niets meer van gehoord. Geniet ervan!!!!
Hoi!Leuk zeg!Wij hebben ook meegedaan maar we trouwen pas in augustus.Hoe lang op voorhand laten ze je dat weten?Groetjes en veel plezier op jullie dag!
Leuk voor jullie!Jammer dat ze het zo laat laten weten, wij hebben ook meegedaan voor augustus, maar hebben toch maar een auto gereserveerd.Ik zou wel willen winnen want dan kan onze hond erbij, de auto die we nu hebben is een tweezitter ;)
Hoi,wij zijn op 8 juni 2007 getrouwd en we hadden ook de peugeot gewonnen voor een weekend. Nu is mijn vraag naar waar ik de foto moet sturen, ben het e-mail adres kwijt. Groetjes Carlae-mail: carlavanham@hotmail.com