Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

15-6-2007 9:05:58
Piep collega's, vorige week zijn we een huwelijkskaars gaan kopen. Binnen 2 weken is onze dag en in de winkel hadden ze gezegd dat ze geen tijd genoeg meer hadden om ze nog te bedrukken met onze namen en de datum.
Weet er iemand, in de omgeving van stad Antwerpen, waar we deze kaars binnen 2 weken nog wel kunnen laten bedrukken?
Of misschien ideetjes om zelf onze namen erop te zetten?

Groetjes,
Wendi
30/06/07

Wendi
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1019

Sofie
18-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:57:18

Eey Wendi,

wij zijn onze kaars gaan halen in St Niklaas bij Figaro in de plezantstraat. Ik denk wel dat het mogelijk is om daar binnen twee weken je kaars te laten bedrukken.

Groetjes
Sofie

Lien
21-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 10:31:17

Dag Wendi

Een kaars laten bedrukken binnen de twee weken lijkt me geen probleem. Op de meeste plaatsen lukt dat wel. Maar je hebt de kaars al gekocht, en of je díe kaars nog kan laten bedrukken weet ik niet... Ik zou niet weten waar ze een kaars willen bedrukken die je zelf levert (al moet het ook kunnen natuurlijk, alleen wat moeilijker om te vinden). Als je niet snel iets vindt zou ik toch overwegen om een nieuwe kaars te kopen :-s

Een vraagje aan jou ook: waar heb jij zelf je kaars gekocht? Ik ben ook nog op zoek naar een mooie kaars, graag in stad Antwerpen. En ik heb nog 5 weken de tijd, misschien lukt dat wel nog :-)

Bedankt alvast en veel succes met jouw kaars!

Lien

Kristel

Meld misbruik15-6-2007 11:49:52

Hoi Wendi,

Wij hebben de onze bij www.jokakaarsen.be besteld. Een week later werd die thuis toegestuurd, bedrukt met onze namen en datum en was echt mooi.
Heb je de jouwe al besteld/betaald?
Anders zou ik daar eens kijken...

Groetjes
Kristel

Wendi
30-6-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:40:54

ej Kristel, ik heb daarstraks google al afgezocht en heb jokakaarsen.be ook gevonden. Ze hebben echt prachtige huwelijkskaarsen. Heb er net contact mee gehad en de bestelling is al in orde. Ik ga diegene die ik heb gewoon bijhouden, is gewoon een mooie, grijze sierkaars dan, mss goed voor extra versiering in de feestzaal.
BEDANKT, é!!!!

Groetjes,
Wendi

sarah
25-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 18:27:49

Hallo,

Wij hebben onze kaars ook bij joka kaarsen besteld. Wat ze op de website er niet bij zetten is dat ze ook een winkel hebben in Stabroek en in Geel, dus als je geen rit naar Roeselaere wil maken kan je misschien eerst eens bellen voor het juiste adres.

groetjes,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...