Terug naar overzicht
Eey Wendi,wij zijn onze kaars gaan halen in St Niklaas bij Figaro in de plezantstraat. Ik denk wel dat het mogelijk is om daar binnen twee weken je kaars te laten bedrukken.GroetjesSofie
Dag WendiEen kaars laten bedrukken binnen de twee weken lijkt me geen probleem. Op de meeste plaatsen lukt dat wel. Maar je hebt de kaars al gekocht, en of je díe kaars nog kan laten bedrukken weet ik niet... Ik zou niet weten waar ze een kaars willen bedrukken die je zelf levert (al moet het ook kunnen natuurlijk, alleen wat moeilijker om te vinden). Als je niet snel iets vindt zou ik toch overwegen om een nieuwe kaars te kopen :-sEen vraagje aan jou ook: waar heb jij zelf je kaars gekocht? Ik ben ook nog op zoek naar een mooie kaars, graag in stad Antwerpen. En ik heb nog 5 weken de tijd, misschien lukt dat wel nog :-)Bedankt alvast en veel succes met jouw kaars!Lien
Hoi Wendi,Wij hebben de onze bij www.jokakaarsen.be besteld. Een week later werd die thuis toegestuurd, bedrukt met onze namen en datum en was echt mooi. Heb je de jouwe al besteld/betaald?Anders zou ik daar eens kijken...GroetjesKristel
ej Kristel, ik heb daarstraks google al afgezocht en heb jokakaarsen.be ook gevonden. Ze hebben echt prachtige huwelijkskaarsen. Heb er net contact mee gehad en de bestelling is al in orde. Ik ga diegene die ik heb gewoon bijhouden, is gewoon een mooie, grijze sierkaars dan, mss goed voor extra versiering in de feestzaal. BEDANKT, é!!!!Groetjes,Wendi
Hallo,Wij hebben onze kaars ook bij joka kaarsen besteld. Wat ze op de website er niet bij zetten is dat ze ook een winkel hebben in Stabroek en in Geel, dus als je geen rit naar Roeselaere wil maken kan je misschien eerst eens bellen voor het juiste adres.groetjes,Sarah