Terug naar overzicht
Hoi,'t Krekelhof in Gooik (net achter Dilbeek) is ook een aanrader. Wij doen daar in september dit jaar ons feest.Groetjes en veel plezier bij de voorbereidingen,Jennifer(15/09/07)
Hallo,ik heb in kasteel Rozerie eens de opvang van kindjes gedaan bij een trouwfeest. Het was er wel in orde alleen vond ik de buitenkant van het kasteel aantrekkelijker dan de binnenkant. Wij geven in augustus onze trouwfeest in 't Brouwershof te Hekelgem (Affligem). Dat is op dezelfde steenweg van kasteel De Rozerie, iets meer naar Asse toe.Niet superchique maar schappelijk van prijs. Wij zijn er reeds naar enkele trouwfeesten geweest en was steeds in orde.Lekker eten,goede bediening, mooie binnenkoer en goeie DJ. De zaal ernaast Hophoeve is van dezelfde traiteur en ook wel goed, wel een andere stijl. Mijn beste vriendin heeft daar haar trouwfeest gehouden. Verder denk ik aan De Waerboom in Groot-Bijgaarden. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes en succes met de zoektocht.Isabel110807
Hoi Wij trouwen in Salons Waerboom in Groot Bijgaarden.Kasteel Waalborre in Asse en Kattebroek in Dilbeek zijn naar het schijnt ook aanraders.Sophie 18.04.2008
Wij trouwen in Salons Caelberg te Moorsel-Aalst. Enige minpuntje als je hiernaar zoekt; er is geen tuin, enkel een klein terras dus de receptie is binnen. Maar verder niets dan lof; super vriendelijke mensen, heerlijke menu's en all-in prijs dus geen verrassingen. En de prijs valt nog mee ook!Succes,Els22/09/07
De Snip in Moorsel blijkt ook een hele leuke feestzaal met een mooie grote tuin!Mijn collega is daar vorige maand getrouwd en ze was in de wolken over de service, het eten, de prijzen,...