TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ingrid
28-4-2007
|
15-6-2007 14:26:06
Dag Wendy
Bij onze DJ is dit ook zo gegaan. We hadden wel de mogelijkheid om tot bij hem te rijden, maar wij hebben geen auto en dus was dit een beetje moeilijk
INgrid
|
|
Sandra
5-7-2008
|
15-6-2007 15:32:01
Wij kenden ook niemand die dj is. We hebben een lijst gehad van de zaal met een 6-tal dj's op.We zijn ze gaan opzoeken op internet en hebben 2dj's gecontacteerd. bij de ene zijn we langs geweest, de andere is bij ons geweest. Uiteindelijk hebben we voor Dierk van Paemelen gekozen van studio happy music, daar deze ons het meest lag. We hebben een kennismakingsgesprek gehad bij ons thuis en voor het huwelijk komt hij nog eens langs om alles af te spreken. Vind het inderdaad ook raar dat je je dj niet een keer ziet voor je huwelijk! de dj is toch een van de belangrijkste dingen op een trouwfeest, vind ik... maar dat is natuurlijk mijn mening ... vele groetjes
|
|
Angie
14-7-2009
|
15-6-2007 18:03:23
Hey Wendy,
Persoonlijk vind ik het ook raar dat die DJ zich niet eens komt voorstellen. Toen ik onze dj contacteerde heeft hij meteen een afspraak gemaakt om eens bij ons langs te komen. Ik vind dat trouwens ook wel nodig want als hij jullie totaal niet kent hoe kan hij dan weten wat jullie van het feest verwachten? Ik zou toch eens op een afspraak aandringen als ik jou was.
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
Daniel
|
15-6-2007 19:12:48
Rare jongen... ik persoonlijk ga steeds bij al mijn koppeltjes langs. Hoe kan je nu in godsnaam een feest in goede banen brengen zonder de minste achtergrondkennis i.v.m. de trouwers en hun familie en de verwachtingen die deze mensen hebben. Wat die man doet is erg amateuristisch... Mvg Daniel (DJ Big Daddy)
|
|
Bart
|
15-6-2007 19:23:15
ik kan daniel zijn comment alleen maar beamen.
djlebart
|
|
Liv
15-9-2007
|
16-6-2007 9:59:26
Vind ik toch ook raar hoor. Wij hebben onze 2 dj's al eens ontmoet voor een eerste kennismaking en wat uitleg en gaan hen voor ons trouwfeest nog eens zien om alle verdere afspraken ivm muziekkeuze e.d. door te geven.
|
|
Tania
3-5-2008
|
16-6-2007 21:33:00
Hey,
Wij kennen de onze ook niet persoonlijk (ook via internet), en hij vraagt ook wel dat we onze voorkeur op mail zetten: wat we zeker willen, wat we zeker niet willen enz. Hij vindt het belangrijk dat hij dat op papier heeft staan, zodat hij er zeker rekening mee kan houden. Voor hem is een ontmoeting ook niet noodzakelijk, maar hij doet dat wel als wij dat zouden willen. Denk wel dat we dat gaan doen, zo hebben we mekaar toch eens gezien. Kan je dat niet eens vragen, en zeggen dat jullie je er geruster bij voelen?
Veel succes nog,
Tania
|
|
Mieke
|
20-6-2007 0:21:04
Beste Wendy,
Heb je al een voorschot betaald of iets getekend? Zo niet, ga dan op zoek naar een andere. Onze dj was tip top in orde. Hij is hier op voorhand persoonlijk geweest om te luisteren naar onze wensen en verwachtingen. Deze zijn dan ook uitgekomen. Het was super! Hun website is www.2-friends.be Zeker de moeite om eens te kijken. IK heb hen al naar velen doorverwezen.
|
|
Marino
|
24-6-2007 15:00:24
Hoi Wendy,
dat is niet echt raar als dj doe ik mijn meeste feesten vanop afstand dat willen de mensen soms zelf vanwege de afstand. Anders wordt het helemaal onbetaalbaar als de dj al die uren moeten aanrekenen.Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|