Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben nog niet getrouwd dus ik heb mijn kleed nog niet laten kuisen maar ik kan je wel een zeer goede droogkuis aanraden. In brussel is er de droogkuis Degeest dichtbij centraal station. Dit is waar wij naartoe gaan als al de rest niet meer helpt. Zij komen ook ophalen en terug brengen. volgens mijn moeder is er ook nog een in antwerpen en heeft mijn zus haar kleed daar laten kuisen.Hopelijk helpt dit je al wat..GrPatricia15 december 2007
Dag Bieke,Ik ben met mijn kleed (top + rok) gegaan en heb uiteindelijk alleen de rok laten droogkuisen. Ik had namelijk een top met kleine pareltjes en pailletjes op, en die zouden er allemaal afgeknipt moeten worden ,wat ik niet zo goed zag zitten.voor de rok alleen heb ik 55 euro betaald, ik vond dit wel vrij veel, maar dat zijn blijbkaar de prijzengroetjes,Wendy
Hey,ik heb mijn kleed van Linea (veel stof dus), een rok en een top, laten kuisen voor € 95. Dat was hier in Gent al het goedkoopste dat ik kon vinden en het was prachtig gedaan.Groetjes,Lieve