TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jenny
12-9-2008
|
16-6-2007 23:06:20
Hey Isabelle,
De eerste zaal waarvoor we een afspraak gemaakt hadden was de Grote Stove. We hadden de website gezien en het zag er fantastisch uit. Ik keek er dan ook erg naar uit, maar de afspraak zelf viel tegen.
We werden ontvangen door de baas zelf. Hij vroeg welk concept we in gedachten hadden. We vertelden dat we eerst met een 40-tal mensen zouden eten en dat er daarna nog 60-tal zouden bijkomen voor dansfeest. Dat was ook maar ons voorlopig concept want we waren nog maar 2 weken verloofd :-). We vertelden dan dat we voor de avondgasten die niet mee gingen eten iets origineels wilden ipv het klassieke dessertenbuffet. Ja, dat kon dus niet, we moesten dessertenbuffet nemen voor al die mensen en dan nog maar iets anders bovenop want anders maakte hij er ni veel winst aan, en bovendien zei hij dat hij een feestzaal had en geen fuifzaal. Waarmee hij eigenlijk ferm op mijn teen trapte want het was niet onze bedoeling om een fui te geven maar wel degelijk een feest met champagne ed, maar gewoon iets anders ipv dessertenbuffet. We wilden eigenlijk een grote taart en nog wat anders erbij. Ja, de taart was altijd een ijstaart bij hem. Ik eet dat ni zo graag, dusja, zou toch wel graag iets hebben da we zelf lekker vinden die avond he :-). De zaal zelf was wel heel mooi, maar uiteindelijk hebben we er niet voor gekozen. We werken voor onze mooiste dag niet graag samen met mensen die hun mening opdringen en totaal niet flexibel zijn. Ze gingen ons ook een lijstje sturen met dagen die nog vrij waren in aug-sept 2008 maar dat hebben we ook nooit gekregen. Volgens mij dacht hij dat hij toch niet veel ging verdienen aan ons en was voor hem daarmee de kous af.
Uiteindelijk hebben we voor salons Saint-Germain gekozen. We kenden het eten van de traiteur al, iedereen die we kennen is vol lof over de trouwfeesten ed die ze er al meegmaakt hebben. We zijn vandaag dan ook de zaal gaan bekijken en ze zijn echt heel mooi. De ontvangst was hartelijk, alle vragen werden beantwoord, ze zijn enorm flexibel in alles. Zo zijn de bloemen op tafel bv inbegrepen, maar we mogen wel zelf kiezen welke kleur en welke bloemen. Alles viel enorm goed mee en we hebben dan ook meteen de zaal vastgelegd voor onze grote dag. En wat nog meer is, ondertussen zijn we van concept veranderd en doen we een grote receptie en daarna eten voor een 80 man. Zo zie je maar, waren ze bij de grote stove wat flexibeler en vriendelijker geweest, dan had hij toch nog genoeg verdiend aan ons :-)
Als jullie de grote stove mooi vinden en jullie hebben veel gasten, dan kan je gerust je feest daar geven. Maar ik zou er rekening mee houden dat de clich-dingen opgedrongen worden en dat je niet veel zelf zal mogen bepalen.
Groetjes, Jenny
|
|
davida
7-9-2008
|
17-6-2007 12:54:25
hey
twee weken geleden zijn we daar naar een trouw geweest het eten was zeer lekker maar de organisatie vond ik niet goed.alles was te laat te laat aan het eten begonnen om 12u30 stond de taart daar zonder dat dat aangekondigd werd.de openingsdans was dus maar rond 1uur.ik vond het niet echt een zaal waar ik mijn trouw zou gedaan hebben maar dat is nu mss tegen gevallen er zijn mss andere mensen die er wel een goed feest hebben gehad.
grtz
|
|
Thierry
|
|
|
stefanie
19-7-2008
|
19-6-2007 16:03:31
Hallo Isabelle. Wijzelf trouwen daar volgend jaar. De locatie is super! Het was als het ware liefde op het eerste zicht! Wij hebben ons dan ook volledig laten meevoeren door ons buikgevoel en de zaal na een eerste bezoek en na het bekijken van de menu's vastgelegd. Nu ik de reacties van de anderen lees moet ik toegeven dat ik toch twijfel voel opkomen. Normaal zeker? Je wil immers dat op het huwelijk alles perfect is. Ik denk aan de andere kant dat qua eten alles redelijk uitloopt op een trouw. Op iedere trouw die ik tot nu toe reeds heb gedaan was het dessert pas rond 12u.
|
|
Sylvie
|
20-8-2007 15:02:31
Onlangs zijn vrienden van mij daar naar een trouwfeest geweest en ze vonden het eten niet superlekker, ze waren met 120 man en zaten redelijk op elkaar geplakt en hadden bijna geen plaats op de dansvloer, maximum 30 man op de dansvloer of anders kon je niet meer dansen. M'n vriend en 'k trouwen ook volgend jaar en zijn daar een kijkje gaan nemen, maar de grote stove staat bij ons maar op de 4de plaats, mede opdat er geen forfait is voor de receptie en de drank bij de maaltijd. Zo kom je altijd voor verrassingen te staan qua prijs vind 'k.
Vele groetjes en alvast proficiat
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|