TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
26-4-2008
|
16-6-2007 17:11:41
Heej,
Wanneer trouw je eigenlijk? Het is zeer belangrijk dat je het wauw- gevoel hebt als j een jurk past, dan zit je absoluut goed!! En dan zal je die jurk ook niet meer uit je hoofd krijgen... Inderdaad, als er een nieuwe collectie binnenkomt zullen daar ook mooie kleedjes tussen zitten, maar toch is de eerste wauw-jurk meestal de beste. Kopen zou ik zeggen, ik heb mijn jurk ook net besteld en ik trouw in april 2008. Ook goed op tijd dus, maar ik wou het risico niet lopen dat die ene jurk er niet meer zou zijn...
|
|
Ibe
22-5-2010
|
16-6-2007 17:24:33
Hoi Kim, wij trouwen pas op 25 juli 2008. Ik had echt wel een wauw gevoel bij de jurk hoor, zit er de hele tijd aan te denken :-) Ik ga morgen nog eens terug met mijn mama en horen wat zij ervan vindt. Ik ga nog enkele andere jurken passen want ik zag er zoveel mooie maar nadat ik de 2de had gepast heb ik er zelfs niet meer aan gedacht nog andere te passen hihihi
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
16-6-2007 19:09:38
Heyla,
Goede raad: Kopen! Als je dat gevoel hebt, dan blijft dat ook zo! Ik had dat gevoel ook bij het 3de kleedje, en ik dacht ow das snel...zou ik dat wel al zo snel beslissen en ik ben toen de 2 volgende zaterdagen nog op 2 andere plaatsen VEEL trouwkleedjes gaan passen... ik heb er in totaal meer dan 30 gepast (wat uitzonderlijk veel is, kheb nog nooit van iemand gehoord dat iemand er zoveel gepast heeft...) En...uiteindelijk is het toch dat ene 3de kleed geworden waar ik dat waaw-gevoel bij had.
Nu heb ik geen spijt gehad van die andere kleedjes te passen, omdat ik er maar 3 weken overheen liet gaan en mijn ander eerste kleedje dus niet weg zou zijn... Maar het was niet nodig geweest te twijfelen!
Veel succes! Laat me weten welk het nu geworden is :-) op t forum of mail: javaantje@gmail.com
Groetjes, Nathalie 07/07/07
|
|
Katrien
18-8-2007
|
16-6-2007 19:16:26
Ik zou het ook kopen, zelf heb ik mijn kleed in oktober gekocht om in augustus te trouwen...het 1e dat ik heb aangehad zelfs (was in september al gaan kijken). Erna nog wel naar een paar winkels geweest voor 'iets anders te zien', maar ik ben bij m'n eerste gedacht gebleven. Neem anders eens iemand anders mee?
Veel succes! Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Elke
13-10-2007
|
16-6-2007 20:44:37
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest ...
Kopen dat kleedje, maar pas eerst wat andere kleedjes en neem iemand mee (je mama, een zus, vriendin of je vriend, als hij je kleed mag zien).
veel plezier!!!! Elke 13/10/07
|
|
Ibe
22-5-2010
|
16-6-2007 21:05:25
Bedankt voor de reacties. Ik was niet alleen gegaan vandaag hoor, mijn getuige was erbij. Ze vond het ook absoluut prachtig en helemaal iets voor mij. Van het moment ik uit het pashokje kwam moest ze een traantje wegpinken, zegt wel genoeg zeker :-) Ik ga morgen met mijn mama terug naar de winkel nog een paar andere kleedjes passen want er waren wel veel kleedjes die ik mooi vond :-)
|
|
Ibe
22-5-2010
|
17-6-2007 15:59:16
Net terug van mijn namiddagje trouwjurken passen met mijn mama. Ik heb in totaal een 10tal jurken gepast maar ben dan toch bij mijn 1ste gedacht gebleven en heb de jurk dus gekocht! Toen ik met de jurk uit het pashokje kwam was de reactie van mijn mama: wauw, chique zeg, amaai, echt heel mooi :) zegt wel genoeg zeker. Nu hopen dat mijn aanstaande er hetzelfde over denkt want daar ben ik echt wel bang voor! Maar hij heeft me daarnet gezegd "schatje ik trouw met jou en niet met je jurk en ik ben zeker dat je er even prachtig zal uitzien als anders" :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|