Terug naar overzicht
Hoi, Wij zijn ook langsgegaan in de Kasteelhoeve. Wij hadden ook een vrij grote bezetting (200 personen). Ik vond het toch nogal krap om te zitten. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de overburen: Alta Ripa. Maar dat is dan wel een klassieke feestzaal...Groetjes, Lisa
Hallo Xavier,Wij zijn ook op bezoek geweest in de Kasteelhoeve, en eerlijk gezegd: de omgeving vond ik goed, maar om zoveel geld te betalen voor een schuur die eigenlijk niet echt verzorgd vond... + voor de toiletten moest je nog een ander gebouw in... Nee, ik vond het niet de moeite waard. We hebben een aantal zalen afgelopen (wat ook niet eenvoudig was, want zoveel zijn er precies niet te vinden waar je zelf voor je traiteur kan zorgen). Helaas vrees ik dat de meeste van die zalen te klein zullen zijn voor jullie. Wij zijn uiteindelijk gevallen op De Jager in Sint-Eloois-Vijve. Daar zijn twee zalen: de kleine heeft slechts een capaciteit van 100 personen, maar heb je wel tuin bij. De grote zaal (die wij gekozen hebben) heeft een capaciteit van 200 personen en is echt een prachtige zaal. Helaas is er wel geen tuin bij...Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl