Terug naar overzicht
Hoi VirginieIk heb hetzelfde probleem als jij! Enkel heb ik nog een maand de tijd...Ik ben bezig met natte kousen mijn schoenen aan het inlopen (nu heb ik ze aan, maar ik strijk er ook mee => je loopt wat rond) Maar ik vind dat het wat lang duurt... Ik heb ze gisteren 9 uur aangehad en ik deed mijn schoenen uit en mijn tenen waren wit, van afgesloten te zitten denk ik! Aan mijn schoenen zelf is niets te zien! Je mag dit wel enkel doen als je leren schoenen hebt, heeft de schoenmaker gezegd. Want dit pakt het vocht niet echt op zodat je kleur niet verandert. Als je andere stof hebt, dan kan het zijn dat je schoen idd verkleurt!Ik weet het echt niet meer! Ik hoop dat ik ook goede tips krijg!GroetjesVeroniek20 07 2007
op een andere site raden ze een product aan dat : walk away heet.moet je de schoenen vanbinnen en vanbuiten mee inspuiten en zou helpen.
Hey Virginie,Ik vond dit ook verschrikkelijk en durfde ook niet met natte kousen erin, gewoon rondlopen, vond ik maar een saaie optie, dus heb ik mijn muziek hardop gezet en ben beginnen te dansen. En wonder bij wonder, door de soepele bewegingen en dit een aantal keer te doen hebben ze zich naar mijn voeten gezet.Het is trouwens al een leuke oefening voor op het feest.Nog veel succes!Groetjes Carry
Hey Virginie, Je kan je schoenen ook altijd laten inlopen bij een schoenmakker. De schoenen worden zo'n 24 uur (denk ik) ingelopen met een speciale machine. Mijn mama heeft dit al laten doen en was er heel te vreden over. Groetjes Anneleen