Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

knellende schoentjes

16-6-2007 19:51:51
heykes,
binnen 14 dagen is het zover. ik begin al goed mijn schoenen in te lopen, maar ben bang dat ze zullen blijven knellen.
iemand een idee om schoenen goed te laten zitten? heb al gehoord dat je er met natte kousen moet inkruipen, maar ben bang dat mijn schoenen dan lelijk zullen worden.
iemand nog andere tips?
groetjes

virginie
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 732

Veroniek

Meld misbruik16-6-2007 21:21:10

Hoi Virginie

Ik heb hetzelfde probleem als jij! Enkel heb ik nog een maand de tijd...

Ik ben bezig met natte kousen mijn schoenen aan het inlopen (nu heb ik ze aan, maar ik strijk er ook mee => je loopt wat rond) Maar ik vind dat het wat lang duurt... Ik heb ze gisteren 9 uur aangehad en ik deed mijn schoenen uit en mijn tenen waren wit, van afgesloten te zitten denk ik! Aan mijn schoenen zelf is niets te zien! Je mag dit wel enkel doen als je leren schoenen hebt, heeft de schoenmaker gezegd. Want dit pakt het vocht niet echt op zodat je kleur niet verandert. Als je andere stof hebt, dan kan het zijn dat je schoen idd verkleurt!

Ik weet het echt niet meer! Ik hoop dat ik ook goede tips krijg!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik16-6-2007 22:30:00

op een andere site raden ze een product aan dat : walk away heet.
moet je de schoenen vanbinnen en vanbuiten mee inspuiten en zou helpen.

carry
18-8-2007
 Meld misbruik16-6-2007 22:47:49

Hey Virginie,

Ik vond dit ook verschrikkelijk en durfde ook niet met natte kousen erin, gewoon rondlopen, vond ik maar een saaie optie, dus heb ik mijn muziek hardop gezet en ben beginnen te dansen. En wonder bij wonder, door de soepele bewegingen en dit een aantal keer te doen hebben ze zich naar mijn voeten gezet.
Het is trouwens al een leuke oefening voor op het feest.

Nog veel succes!

Groetjes Carry

anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik17-6-2007 13:15:01

Hey Virginie,

Je kan je schoenen ook altijd laten inlopen bij een schoenmakker. De schoenen worden zo'n 24 uur (denk ik) ingelopen met een speciale machine. Mijn mama heeft dit al laten doen en was er heel te vreden over.

Groetjes
Anneleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...