Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nu na uitnodigingen?

17-6-2007 12:59:01
Hallo bruidjes,

Zoals al vaak gezegd hier op het forum ben ik al getrouwd in februari, maar organiseren wij ons feest pas in augustus. Onze uitnodigingen zijn nu allemaal geschreven. Mijn ouders hoeven enkel nog postzegels te halen en dan kunnen die allemaal op de bus. Nu heb ik het gevoel dat ik in een zwart gat ga vallen...

Ik weet begot niet wat ik eigenlijk nog moet doen qua voorbereidingen. Volgens mij heb ik er niet veel werk meer aan, behalve een aantal kleine dingetjes zoals: gastenboek, bedankingen gasten, ouders, getuigen...

Vergeet ik nu echt zoveel zaken?? Een fotograaf hadden we op onze huwelijksdag zelf, en nu ben ik aan het overwegen om een videograaf te nemen, dus die moet ik nog vastleggen, maar voor de rest...

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 341

an
28-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 14:08:16

Ik zou ook niet weten wat nog te doen. Versiering misschien? Een dagplanning maken? Heb je een afspraak met de kapper? Alles in orde bij de traiteur? Dj gesproken?
Ik heb mij ook al duizend maal afgevraagd waarom iedereen altijd zegt dat er zoveel georganiseerd moet worden!

an
28-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 14:08:24

Ik zou ook niet weten wat nog te doen. Versiering misschien? Een dagplanning maken? Heb je een afspraak met de kapper? Alles in orde bij de traiteur? Dj gesproken?
Ik heb mij ook al duizend maal afgevraagd waarom iedereen altijd zegt dat er zoveel georganiseerd moet worden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...